Hoppa till innehåll

Bästa Bärbara Spel Datorn Som Klarar Crysis På Very High Utan Lagg


Hector

Rekommendera inlägg

pff, det finns ingen laptop som klarar crysis på very high, och om man vill ha en dator som ska spela med så ska man ha modem och en stationär dator...

och om det finns en latop som klarar crysis på very high så får man vara berädd att hosta upp mkt mer än vad den Dell datorn kostar mannen...

så tror jag endå att man inte kommer klara crysis utan ngt lag med en laptop. men har läst att det kommer en ännu bättre bärbar dator som är till för spel än den dell du visade där. så är priset för högt... bättre att lägga dom 15-17 tusen på en stationär. men om man vill ha en spel laptop nu så går den väll.

Jodå.

http://www.alienware.com/customize/area-51...ode=SKU-DEFAULT

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pff, det finns ingen laptop som klarar crysis på very high, och om man vill ha en dator som ska spela med så ska man ha modem och en stationär dator...

och om det finns en latop som klarar crysis på very high så får man vara berädd att hosta upp mkt mer än vad den Dell datorn kostar mannen...

så tror jag endå att man inte kommer klara crysis utan ngt lag med en laptop. men har läst att det kommer en ännu bättre bärbar dator som är till för spel än den dell du visade där. så är priset för högt... bättre att lägga dom 15-17 tusen på en stationär. men om man vill ha en spel laptop nu så går den väll.

Jodå.

http://www.alienware.com/customize/area-51...ode=SKU-DEFAULT

 

Har du något test som bevisar det? Jag är skeptisk. Tror faktiskt att det kvittar hur fet din plånbok är i dagsläget, en bärbar dator som klarar Crysis på Very High spelbart blir nog svårt att hitta.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pff, det finns ingen laptop som klarar crysis på very high, och om man vill ha en dator som ska spela med så ska man ha modem och en stationär dator...

och om det finns en latop som klarar crysis på very high så får man vara berädd att hosta upp mkt mer än vad den Dell datorn kostar mannen...

så tror jag endå att man inte kommer klara crysis utan ngt lag med en laptop. men har läst att det kommer en ännu bättre bärbar dator som är till för spel än den dell du visade där. så är priset för högt... bättre att lägga dom 15-17 tusen på en stationär. men om man vill ha en spel laptop nu så går den väll.

 

Jodå.

http://www.alienware.com/customize/area-51...ode=SKU-DEFAULT

 

Har du något test som bevisar det? Jag är skeptisk. Tror faktiskt att det kvittar hur fet din plånbok är i dagsläget, en bärbar dator som klarar Crysis på Very High spelbart blir nog svårt att hitta.

 

Den bästa alienware datorn som jag länkade precis borde klara det på very high med ganska låg fps
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...