JonteFire2 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Min j*vla webcamera funkar inte! den funkar först men sen så hackar det och sen försöker jag starta om men då står det bara USB-ENHET KÄNNS INTE IGEN! varför funkar det inte?? Och hur f*n spelar man in ljud funkar ju inte på ljudinspelaren när man trycker REC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 1.Du kan ha för måna program igång. 2.Du måste ha en mic för att kunna spela in ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Min j*vla webcamera funkar inte! den funkar först men sen så hackar det och sen försöker jag starta om men då står det bara USB-ENHET KÄNNS INTE IGEN! varför funkar det inte?? Och hur f*n spelar man in ljud funkar ju inte på ljudinspelaren när man trycker REC. Är det en plugin and play kamera ?Du kanske måste installera den först. Om du fick med en cd-skiva så ska du installera din cam. Och vissa webbcams dom har en mic i sig, men den brukar inte ha den bästa kvalitén. Kolla i manualen om det är en mic i också. Om inte? Så lär inte REC fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Vad är en plugin & play camera då? Jo. den har inbyggd mic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Vad är en plugin & play camera då? Jo. den har inbyggd mic Plug-and-play innebär att man skall kunna ansluta något utan att behöva installera drivrutiner. Dvs att det inte behövs en cd-skiva eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Okej.. nej det är det inte.. man måste ha en skiva för att installera den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) testa sätt den i en annan usb port. eller starta om datorn med den ikopplad. Redigerat 2 Oktober 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.