oki Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 hur tjänar jag pengar i lvl 66 i runescape? str: 60 atk: 54 def: 48 ??? svar tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Asså jag spelar inte runescape längre men du kan ju ''MINNA'' hacka ved fiska och sånt sen sälja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag är rätt säker på att det finns fusk/tips om du kollar bland fusken till Runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taipsaren Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Hugg Yews elr döda hillz, om du e member Green Dragons elr Magics. Redigerat 7 Oktober 2008 av Taipsaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 MERCHANTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ända sättet att käna mkt pegar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 MERCHANTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ända sättet att käna mkt pegar på. Du är helt fel på det, man tjänar feta cash på mycket annat, skillnaden är att det tar längre tid och kräver mer jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taipsaren Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 MERCHANTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ända sättet att käna mkt pegar på.Omg? Det är trade limits fel att man inte kan merchanta längre.Och GE suger i merchanting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 MERCHANTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ända sättet att käna mkt pegar på.Jag har börjat fundera på det här med merchanting. Hur gör ni som tjänar mkt pengar? Köper ni dyra saker för lägst och säljer för högst, eller köper ni när priset gått ner ganska mkt och sen väntar på att det stiger med några M och sen säljer det? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 hur tjänar jag pengar i lvl 66 i runescape? str: 60 atk: 54 def: 48 ??? svar tack! Döda hill giants. Ta limps och b-bones och sälj i G.E. Det kan ta tid, men det är ett bra sätt att tjäna pengar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 MERCHANTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ända sättet att käna mkt pegar på.Jag har börjat fundera på det här med merchanting. Hur gör ni som tjänar mkt pengar? Köper ni dyra saker för lägst och säljer för högst, eller köper ni när priset gått ner ganska mkt och sen väntar på att det stiger med några M och sen säljer det? Tacksam för svar. man kollar på priserna på runescapes hemsida, sen köper man det som går upp, och sen kollar man vad dag och sen säljer man när det är värt som mest. Som aktier... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) jag rekommendera wc, fletching och magic. Hacka willow logs. Sen gör dom till Willow longbow (u), sen så ska du fixa flax och gör dom till string sedan kan du lägga de på willow longbow (u), så att det blir willow longbow. Har du bra magic level så kan du alcha dom =) Redigerat 30 Oktober 2008 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 om du är member så kan du ju fånga såna där vita kaniner (som man kan ta med 1 i hunter) pälsen kan du ju sälja för 50K /stock i GE, och man behöver inte vänta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg