knark Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Hushållspapper ifall du skulle spilla ut colan eller? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 här är mitt setups :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 Jävlar.Det var snyggt det!Tackar :) Hushållspapper ifall du skulle spilla ut colan eller?Jag var sjuk när bilden togs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 December 2013 Rapport Dela Skrivet 31 December 2013 Här är min setup. Använder mest laptopen till programmering, den är connectad till min dator igenom http://synergy-foss.org/ så att jag kan använda mitt tangentbord och mus där med. Lite stökigt och dålig bild, men så får det vara! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2014 (redigerat) Mitt mög igen: fräsigt men är det inte jobbigt att ha sitt skrivbord utstickande direkt när man kommer in i rummet? Redigerat 6 Januari 2014 av fubbis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2014 Mitt mög igen:fräsigt men är det inte jobbigt att ha sitt skrivbord utstickande direkt när man kommer in i rummet? nejdå, har sådan bred entre så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.