knark Skrivet 25 December 2013 Rapport Skrivet 25 December 2013 Hushållspapper ifall du skulle spilla ut colan eller? 1 Citera
kattus Skrivet 25 December 2013 Rapport Skrivet 25 December 2013 Jävlar.Det var snyggt det!Tackar :) Hushållspapper ifall du skulle spilla ut colan eller?Jag var sjuk när bilden togs :P Citera
Kevve Skrivet 31 December 2013 Rapport Skrivet 31 December 2013 Här är min setup. Använder mest laptopen till programmering, den är connectad till min dator igenom http://synergy-foss.org/ så att jag kan använda mitt tangentbord och mus där med. Lite stökigt och dålig bild, men så får det vara! 1 Citera
fubbis Skrivet 6 Januari 2014 Rapport Skrivet 6 Januari 2014 (redigerat) Mitt mög igen: fräsigt men är det inte jobbigt att ha sitt skrivbord utstickande direkt när man kommer in i rummet? Redigerat 6 Januari 2014 av fubbis Citera
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2014 Rapport Skrivet 6 Januari 2014 Mitt mög igen:fräsigt men är det inte jobbigt att ha sitt skrivbord utstickande direkt när man kommer in i rummet? nejdå, har sådan bred entre så det är lugnt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.