Hoppa till innehåll

Wow Leveling Bot Lvl 1 Till 50 På 2 Dagar


Pinhun

Rekommendera inlägg

En gratis bot är aldrig bra att använda ;) Störst risk att man blir bannad med en gratis, ska man botta ska man använda open-bot eller glider. Troligen blir denna detectad snart. Jag tror inte heller att du drog 22 levels på en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter ganska overkligt, för då måste den ju gå till nya ställen när den når en viss level och en som är så välgjort

(som du påstår) borde den kosta pengar! + att det inte är lika roligt (tror jag) att spela wow om man bottar!

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst SimonW2

Okej, låt mig ge alla här ett råd: ANVÄND INTE DEN HÄR BOTEN(eller nån annan)!

 

Antagligen är det bara ett stort fet virus i filen annars skulle inte brandvägen reagera.

 

och det är faktist inga problem att dra 22 på en dag. finns ju en som drog 70 på 3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, låt mig ge alla här ett råd: ANVÄND INTE DEN HÄR BOTEN(eller nån annan)!

 

Antagligen är det bara ett stort fet virus i filen annars skulle inte brandvägen reagera.

 

och det är faktist inga problem att dra 22 på en dag. finns ju en som drog 70 på 3

Tror inte att han drog 34-56 på en dag med en bot, fins säkert nån som har dragit 70 på 3 dagar men han stod inte bara och grinda mobs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej nu har jag hittat en gratiss bot som hjälper att levla up ^^ jag gick från level 34 till 56 på typ 1 dag denna boten är lätt att installera .. dom andra botarna som finns måste man betala för -.- .. men denna är gratiss och bra (UNDETECTED)

Fastlevelingbot.. den styr din gubbe på wow och dödar mobbs !. GM kan alldrig se när du använder den.

 

Här är till programmet:

 

http://rapidshare.com/files/150774241/Fast...ingbot.rar.html

 

 

Hur man installerar

 

http://rapidshare.com/files/150774241/Fast...ingbot.rar.html

Sen tar man free user och väntar 45 sec .. sen komer det up en knapp som står download på ! där trycker man och laddar ner det. !! VIKTIGT !! när man har laddat ner det så måste man stänga av sitt Antivirus för den komer tjata om virus med det är inte det (så alltid när du använder Fastlevelingbot så stäng av dit antivirus).

När man har laddat ner det så unpackar man det med Winrar och sen när man har unpackat så dubbelklickar man på programmet som man har unpacakt så får man installings ruta där man ska kryssa i vilken level man är HP/MANA Rogue/Warloc osv....

 

Tack för mig / Lycka till

Made my day.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...