Median Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) http://www.manganation.se/Design2/design2.php Vad tycker ni? Under konstruktion, och kolla på designen, inte info'n. Redigerat 10 Oktober 2008 av Median Citera
Gäst Aso100 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Manganations design som ni har nu är bättre än den här. Den som Manganation har är den bästa designen jag sätt i hela internet. Kanske en av dem bästa, vet inte riktigt men tror det xD. Byt INTE designen! Citera
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Egentligen är det bara boxarna och loggan skillnaden är? I alla fall är loggan snyggare på den här. Citera
Median Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Aso100: Njae, du måste vara den första som säger så :P Doubleisback2: Nej? Den är stilrenare etc. eller något <_< Men det är iallafall stor skillnad på båda. Men känns ganska liten för en community. Citera
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Aso100: Njae, du måste vara den första som säger så :P Doubleisback2: Nej? Den är stilrenare etc. eller något <_< Men det är iallafall stor skillnad på båda. Men känns ganska liten för en community. stilrenare??? Citera
Median Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Mindre messy med färger etc. Min nuvarande har för många färger och nyanser. Citera
Gäst Aso100 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Aso100: Njae, du måste vara den första som säger så :P Doubleisback2: Nej? Den är stilrenare etc. eller något <_< Men det är iallafall stor skillnad på båda. Men känns ganska liten för en community. Gör så här då, ha den nya designen fast du ser på höger där det är nya trådar i forumet. Den där pappret och stylen ska vara där. Sedan Ska Reklamer på vänstra sidan också vara där eftersom du får mer plats med reklam då. Sen ska resten ändras. Citera
Knewt Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 Mina ögon gråter atm av alla starka färger, som till exempel gör så att texten dina flesta bilder blir väldigt svår att läsa. Menyn såg riktigt hemsk ut, imo. Ha inte så förbannat många länkar, det känns rörigt! Och bakgrundsfärgen på menyn var inte heller något jag skulle jubla över. Det känns hemsk. Men tro inte att jag hatade designen, den var riktigt nice tbh, förutom det jag nämnde ovan. fast din ursprungliga design (den som hittas på manganation.se atm) är bättre. Fast problemet med den, lixom den nya designen är att det är så förbannat många länkar. Tryck ihop lite länkar, eller/och gör undermenyer istället! Citera
Fality Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 Försök ha en bakgrundsfärg som e mörkare än själva sidan. Kolla på t.ex. Fuska's bakgrund. Citera
Median Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) Uppdaterat: http://www.manganation.se/design2/design2.php Redigerat 10 Oktober 2008 av Median Citera
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Jävligt nice, jag tycker att tabb-ikonerna eller så du vet(navigations-systemet). Att du ska försöka ända det lite, bara att jag inte vet vad & hur. Citera
Fality Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Kanske sluta använda punkter som spacers? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.