WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 JAG KAN LÄRA DIG ALLT för utom hur dina kompisar kan spela på din WOW PRIVAT SERVER B) !!!!! Och jag har en server HaSsE93 jag fick min server från denna länk ask me for help if you need! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 men snälla nafari låste din andra tråd varför gör du en ny då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 JAG KAN LÄRA DIG ALLT för utom hur dina kompisar kan spela på din WOW PRIVAT SERVER B) !!!!! Och jag har en server HaSsE93 jag fick min server från denna länk ask me for help if you need! Hur lägger man till scripts till mobsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 ok det kan jag inte :( och ni will inte veta hur många commands jag kan lol :kung: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 ok det kan jag inte :( och ni will inte veta hur många commands jag kan lol :kung: :cool: Om du inte vet hur man scriptar så är du inte pro på privat servers ju... Annars den som undra, så lägger du filer i en speciell map på repacket. eller DBC filer. inte säker. (Kanske inte har rätt, och jag kallar mig själv inte för pro) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 jaja det kan jag inte men jag kan typ alla commands och alla morphs :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 jaja det kan jag inte men jag kan typ alla commands och alla morphs :cool: Men /care bara o skaffa GM Handbook så får man ju alla commands. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 ok det kan jag inte :( och ni will inte veta hur många commands jag kan lol :kung: :cool: Om du inte vet hur man scriptar så är du inte pro på privat servers ju... Annars den som undra, så lägger du filer i en speciell map på repacket. eller DBC filer. inte säker. (Kanske inte har rätt, och jag kallar mig själv inte för pro) Tack för hjälpen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ok jag har GM handbok den är så bra :kung: Men kan jag joina någon annan privat server min börjar laga hela tiden!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ok jag har GM handbok den är så bra :kung: Men kan jag joina någon annan privat server min börjar laga hela tiden!!! <_< Klart du kan -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vet du vilken juag kan joina? : / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vet du vilken juag kan joina? : / http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft http://wow.top100arena.com/ http://www.wowstatus.net/serverlist.php Dessa är ett par exempel som du kan hitta servrar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg