addeB Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 det är inte onödigt med 2st xbox det är ju bara praktiskt!!! :lol: nu när det kommer hem polare till en behöver man inte sitta där och titta på en sk*t litten bit av skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Vadå skitliten?? Fattar inte hur du får halva skärmen till skit liten BTT@ Kör en systemlink, står i manualen hur du ska gå till väga, har jag för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Vadå skitliten?? Fattar inte hur du får halva skärmen till skit liten BTT@ Kör en systemlink, står i manualen hur du ska gå till väga, har jag för mig iaf. orkar inte leta upp det i manualen, så nån som kan säga (om nån vet) vilken sida det står på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 det är inte onödigt med 2st xbox det är ju bara praktiskt!!! :lol: nu när det kommer hem polare till en behöver man inte sitta där och titta på en sk*t litten bit av skärmen. köp större tv? det är knappast jobbigt att dela tv på en ganska stor tv, jag och 3 till brukar spela utan problem -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 ja men om man är 4st på 1 tv så blir det väldigt litet om man jämför med 2på en tv... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 ja men om man är 4st på 1 tv så blir det väldigt litet om man jämför med 2på en tv... <_<kör nu på en 32 tummare och blir det för liten bild e det la bara att flytta längre fram eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 ja, men det är jobbigt att sitta långt fram <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.