Vendetta Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 Skolan har sina bra och dåliga dagar... Men det är kul med lärare man kan skoja med som också kan skoja tillbaka. Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 Haha! När du blir äldre inser du. Ja, när man är 14 vet man allt typ... Och när man e 15 vet man ännu mer eller...? Citera
MixedStuff Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 HATAR min lärare som bara blir arg på killarna i klassen. när tjejerna gör nått så bryr hon sig inte :angry: Citera
Lander Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 (redigerat) ja, skolan är rolig, lektionerna är helt ok. Men på rasterna spårar allt och det händer alltid nå roligt 7:orna är coola, 8:orna ser man aldrig, och vi 9:or barkar lös varje dag :). Redigerat 5 December 2008 av Svetsloppan Citera
Musten Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Den är ganska okej. Det enda jag stör mig på är vår svenska lärare som ger mig IG i svenska bara för att jag inte är bra på att skriva berättelser/inte har bra fantasi. -_- Citera
Ruthar Skrivet 14 December 2008 Rapport Skrivet 14 December 2008 Det är väl roligt men det roligaste är rasterna Citera
Rhino Skrivet 18 December 2008 Rapport Skrivet 18 December 2008 SpammeR.. - Nöörd :) Men skolan suger ofc! som några andra också sa: skolmaten suger tupp penis.. :( Citera
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Skrivet 18 December 2008 Tycker det är ganska intressant att nästan alla som hänger här på fuska.se/forum har en väldigt negativ åsikt om skolan. Antar det är så att folket flyr in i sin virtuella värld efter skolan för att ni inte alls trivs. Så har det varit för mig också... Citera
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Rapport Skrivet 19 December 2008 skolan suger!! men när det är hemkunskap eller slöjd så är det kul! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.