swagzter Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Hejsan! Snart är det ju julafton och jag funderar på att önska mig ett HemmaBiosystem (ljud).. Och jag undrar om det HÄR systemet är bra.. Det vill säga, har det bra ljud? Alltså om man lyssnar på en låt så vibrerar det nästan lite när basen låter m.m.... Och är PixMania en känd hemsida som man kan lita på??? Tacksam för svar.. Ni får även rekomendera bra, men inte så jättedyra hemmabiosystem... Redigerat 6 Oktober 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Finns ju fräshare på AudioVideo & OnOff. Dra till butikerna & fråga lite smått om Hemmabio :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 hmm jag tycker det ser ut som billigt skit men köp inte sånt på nätet för om det går sönder blir det jobbigt. jag tycker det här värkar bättre http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=50-15-15 kostar 700 kr mer än du kollade på men det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Själv har jag Logitech Ljudsystem & det använder jag som hemmabio också. Det är 5.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) [url= testa den på logitech Redigerat 7 Oktober 2008 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Länka igen, chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Det där tror jag kommer låta riktigt bra Har själv två stora Baslådor som lyser blått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Det där tror jag kommer låta riktigt bra Har själv två stora Baslådor som lyser blått! Har det med saken att göra om dom lyser blått - har neon ljus? Btw, låten var fett skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 (redigerat) Det där tror jag kommer låta riktigt bra Har själv två stora Baslådor som lyser blått! Har det med saken att göra om dom lyser blått - har neon ljus? Btw, låten var fett skön. Det vet jag väl Redigerat 9 Oktober 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Jag har för mig att pixmania var med på Plus för några år sen där det inte fick bra kritik men minns inte Jag fick en DVD speleare + 5.1 högtalare för 300kr eftersom det var fel på det, den kunde inte läsa DVD skivor^^ men högtalarna funkar felfritt, lite låg kvalité men jag tycker inte man ska spendera för mycket på ljud, jag nöjer mig med det i mitt 500kr-headset eller det som TVn redan har (bra ljud till mp3 ska man ju ha därför har jag bra headset som jag ibland använder till TVn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.