Hoppa till innehåll

Tjäna Pengar?


Sidney

Rekommendera inlägg

Jag är en lvl 30 Troll Priest på realm Ragnaros.

Ringer det några klockor, fishmaster?

Han är ju bara 30 dvs inga dailies.

Så bästa är att farma för grejer.

 

Nja, jag antog inte att han var 70, jag bara demonstrerade när man ska köpa på Ah och när man ska farma själv

Utan dailies och antagligen höga priser på "låglevel" items så är det bättre att skaffa ihop själv, får xp på samma gång.

 

Med 5 guld per stack copper ore är det ju enkelt att skaffa en ansenlig mängd pengar på 30, gå till Skull Rock i Durotar o mina på

 

På "låg" level brukar det vara enklast att sälja Copper Ore och Light - Medium Leather, säljer som smör.. lätt att få sålänge man är 20+

 

mhm klockor

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en lvl 30 Troll Priest på realm Ragnaros.

Ringer det några klockor, fishmaster?

Han är ju bara 30 dvs inga dailies.

Så bästa är att farma för grejer.

 

Nja, jag antog inte att han var 70, jag bara demonstrerade när man ska köpa på Ah och när man ska farma själv

Utan dailies och antagligen höga priser på "låglevel" items så är det bättre att skaffa ihop själv, får xp på samma gång.

 

Med 5 guld per stack copper ore är det ju enkelt att skaffa en ansenlig mängd pengar på 30, gå till Skull Rock i Durotar o mina på

 

På "låg" level brukar det vara enklast att sälja Copper Ore och Light - Medium Leather, säljer som smör.. lätt att få sålänge man är 20+

 

mhm klockor

 

mhm och det du sa förut var jätte likt detta, eller hur?

Skit i, pl0x.

Orkar inte tjafsa.

 

Sidney, allt du kan göra är att skaffa olika stackable grejjer som typ leathers och cloth's som

säljer ganska mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en lvl 30 Troll Priest på realm Ragnaros.

Ringer det några klockor, fishmaster?

Han är ju bara 30 dvs inga dailies.

Så bästa är att farma för grejer.

 

Nja, jag antog inte att han var 70, jag bara demonstrerade när man ska köpa på Ah och när man ska farma själv

Utan dailies och antagligen höga priser på "låglevel" items så är det bättre att skaffa ihop själv, får xp på samma gång.

 

Med 5 guld per stack copper ore är det ju enkelt att skaffa en ansenlig mängd pengar på 30, gå till Skull Rock i Durotar o mina på

 

På "låg" level brukar det vara enklast att sälja Copper Ore och Light - Medium Leather, säljer som smör.. lätt att få sålänge man är 20+

 

mhm klockor

 

mhm och det du sa förut var jätte likt detta, eller hur?

Skit i, pl0x.

Orkar inte tjafsa.

 

 

Måste ju posta något relevant 8(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...