Hoppa till innehåll

Crisys Funkar Inte På Min Graffe.

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123
Skrivet

Jag tittade i systemrecuiments och jag såg att crysis warhead inte funkade på min grafikkort. Jag som ville gå och köpa spelet. Min grafikkort har allt som behövs för att spelet ska funka fast det är bara så att crysis warhead inte stöder mit grafikkort. Finns det nåt sett så att den kan funka på spelet?

Nvidia Geforce 8500GT

Skrivet

Det ska fungera med det grafikkortet. Enligt de sidor jag kollat så krävs minst GeForce 6800 eller bättre. De rekommenderade kraven är däremot minst 8800GTS.

Även http://www.systemrequirementslab.com/ säger att kortet klarar minimum kraven, men är precis under de rekommenderade (ja, jag har också 8500GT).

Du kommer förmodligen inte kunna ha över medel på grafikinställningar, men fungera ska de.

Gäst ihabba123
Skrivet

OM du läser hela står det: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. The following are NOT supported NVIDIA GeForce 7100-7600 GS, GeForce 8300 GS, 8400 GS, 8500 GT or ATI Radeon X1300 or Radeon X1550.

You Have: NVIDIA GeForce 8500 GT (GeForce 8500 GT)

Det står att geforce 8500 är inte supported.

Finns det något sätt att lösa det här.?

Ska gå ock köpa spelet nu, om den icke funkar lämmnar ag tillbaka den.

Gäst Logfan
Skrivet

Can you run it har inte alltid rätt.

När jag kolalr om jag kan köra Slaget om midgård 2 så står det Fail.

Men jag har spelat och spelar det dagligen utan lagg.

Skrivet

Can you run it har inte alltid rätt.

När jag kolalr om jag kan köra Slaget om midgård 2 så står det Fail.

Men jag har spelat och spelar det dagligen utan lagg.

word.

Stog att jag kunde köra Crysis men jag kan inte äns sätta på det, datorn rebootar pga

överbelastning.(epic fail)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...