addeB Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 såg just att den svenska versionen av fable 2 inte innehåller allt! man får inte med hobbfiguren eller dem där korten, + att det skulle va billigare att köpa det från england och få med dem! varför får inte vi med allt??? Citera
addeB Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 spelet en bonus dvd skiva "in game bonus" och ett sånt där testa xbox live 24h kort... :( Citera
lövet_91 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 det är inte bara i sverige. Dom kommer skära ner på Samlarutgåvan i hela världen. Dock så kommer man fortfarande få extra content, dvs. Lite mer quests och items Citera
addeB Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 nej, dem snålar inte i hela världen... och jag har ju redan bokat här i sverige så det är väl onödigt att köpa ett till + att jag får det ca 3 dar senare om jag köper det från tex england... Citera
lövet_91 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 nej, dem snålar inte i hela världen... Jo.... Citera
addeB Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 nej, dem snålar inte i hela världen... Jo.... inte i england eller usa! Citera
lövet_91 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) med tanke på att lionhead har sagt att priset kommer sänkas med 10 amerikanska dollar så antar jag det men, men. kirra fram bevis så är jag nöjd Redigerat 8 Oktober 2008 av lövet_91 Citera
MysticGohan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 addeb, inse att du har fel-,- Citera
addeB Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 nej, det är du som ska inse att DU har fel, här är en länk till game i england, och om du scrollar ner ser du hobb figuren och korten HA! :gitarr: Citera
Nafrali Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 Du tror inte att det är så att de inte har orkar ändra? http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27995 Där kan du läsa om det. Du har fel, inse det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.