Tortilla Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Någon här som kan ge ett bra tips på en bra moped. (info ett måste) Måste vara klass 1 2-takts motor Pris minst: 8000kr Pris max: 15000kr Måste vara cross-moped! Årsmodell: 05 - 08 Ge gärna hemsidan/namnet på moped och life info om den. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Inte för att skita i din fråga men att köpa en moppe för 15000 skulle vara väldigt osmart ekonomiskt sett. Antagligen vill du börja övningsköra vid 16/17 och då kanske man behöver lite pengar. Så ett bra max pris skulle vara 10 000/11 000, eftersom man oftast inte använder den mer än ett år eller så. Men ett tips är att gå in på blocket och kolla om det finns något i närheten av där du bor. Då kan du ju få känna på den och så behöver det inte kosta så mycket för en bra moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 kolla: Blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Fin 2-taktare som låter najs. Tänkte köpa en sådan men det sket sig. Soz admins, är bara förjävlig idag. Redigerat 7 Oktober 2008 av Pineapple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 http://www.blocket.se/vi/17326856.htm?ca=8_s Ett år nyare och 500kr dyrare än min..men min är snyggare blå.. Men jag har inge problem med min den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Tips: http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&q=...pe=3&c=1121 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Denna tråd kan tas bort eller stängas! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.