Sidney Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Hej! Har fått questerna Gelkins Alliance och Magram Alliance i Desolace nu och jag antar att man ska välja om man vill vara vän med Gelkis eller Magram. Vad har de olika sidorna för plus och liknande? Jag är en Troll Priest på lvl 33 om det har betydelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Har hört att det är bäst att alliera sig med Magram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Har kollat lite mer om de olika grupperna och bestämt mig för att bli vän med Magram eftersom jag får denna cloak som sista del i questkedjan. Redigerat 8 Oktober 2008 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Har kollat lite mer om de olika grupperna och bestämt mig för att bli vän med Magram eftersom jag får detta skärp som sista del i questkedjan. Skärpet som man får av det questet är leather. Och det du linkade var en cloak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Mitt fel, menade cloaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 ingen av dem, det är så värdelöst tråkigt att grinda dem. tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 ingen av dem, det är så värdelöst tråkigt att grinda dem. tro mig. eXPee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg