Gäst Golden Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jaså.... Vart kan man köra det någonstans?? Finns det en officiel sida?? det är inget webbspel, utan man gör det på rigtikt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 har kört det 5 ggr. A*kul!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har kört en gång och det är skoj för att jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 har ni varit där? jag tycker att det är ganska roligt! :lol: ja en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har kört en gång och det är skoj för att jag äger jag äger inte alls. jag är sisodärbra. kommer 1:a ibland, 2:a ibland eller sist. jag vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ja det går bra ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 den ända gång jag var med kom jag sist :( men jag var 7,8,9 och den närmaste mig i older var nog 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ja e medlem där...i ett lag...så ja e bra på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 :quote:ja e medlem där...i ett lag...så ja e bra på de...:quote: coolt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) Jag har aldrig varit där menjag skall dit snart tror jag! Coolt att vara med i ett lag på Laserdome! ;) B) Redigerat 31 Mars 2004 av X-Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nima1 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag har aldrig varit där menjag skall dit snart tror jag! Coolt att vara med i ett lag på Laserdome! ;) B) har varit där 1gång! det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) Skapade en tråd för länge sen om att jag just blivit medlem på Laserdome i göteborg och undrade om någon lirade med tacts o.s.v (då). Nu lirar jag med tacts och jag har även en "lag" på Laserdome :) Jag har kommit långt. Laget heter "The Fight3rs" + att alla i laget har blivit medlemmar på nytt så att de har prefixet "TF" innan sitt nickname så t.ex jag är "TF NossLoad". Våra tacts är skit komplicerade men man vänjer sig :) Tips : Om man ska lira seriöst ska man ha bra minne och bra lokal sinne, annars har du ingen chans. Vad jag tycker (Göteborg) : Jag älskar det, särkilt när jag har ett lag. Roligt när alla springer runt och använder varsin barsnlig modifierad walki-talki. Vi siktar just nu på att bli bra på laserdome för att få bra aim så vi kan dra och lira paintball sen. Fast jag tror laserdome alltid kmr va våran grej men vi får se. Så mitt svar är : Ja! Lira laserdome är nästan det roligaste jag vet! Redigerat 1 Juni 2007 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.