Hoppa till innehåll

President Val

Gäst hejhejhej

President val  

49 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För tusan, inte McCain, han vill ju att Kreationism ska läras ut i skolorna ._.

Och totalförbjuda abort för den delen.

Amerika är ett kristet land, bara för att du är en s*tanist så behöver de inte vara s*tanister. Dessutom så bor du väl inte i USA eller hur? Då ska du inte ha något att göra med hurvida de lär ut kreationism (observera litet "k") i skolorna?

Ooooh! Ubuntu använder religiösa attacker. Patetiskt.

Japp, jag är s*tanist.

"Sedan 1960-talet har en modern form av s*tanism uppstått där utövarna kallar sig s*tanister och förespråkar en utpräglad form av individualism där den egna personen är i fokus. I motsats till traditionell religion underkastar sig en s*tanist enligt denna fåra inte någon högre metafysisk makt, vilket medför att man också har en moral som inte grundar sig i religiösa auktoriteter och närmast kan beskrivas som etisk egoism."

/http://sv.wikipedia.org/wiki/s*tanist

_

Okej, egentligen inte.

Vet inte riktigt hur du får det till att jag utpekade amerikanerna som s*tanister (sådana som tillber s*tan i detta sammanhang) för att jag inte vill att skolor, som ska UNDERVISA, ska hjärntvätta folk med korkade mytiska idéer som att Jorden är 6000 år gammal och att Evolution inte 'existerar' i naturen, vilket vi redan vet att den gör.

Och nej jag bor inte i USA, har dock varit där.. och sett folk gå runt i plakat om att jorden snart ska gå under, sorgligt, men lika som att jag skulle klaga om bibliskt skitsnack skulle läras i skolorna här i Sverige så säger jag vad jag tycker om kreationistisk-undervisning i andra länder.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, jag är s*tanist.

Bra att du vågar erkänna, det är det första steget mot Jesus frälsning.

Vet inte riktigt hur du får det till att jag utpekade amerikanerna som s*tanister (sådana som tillber s*tan i detta sammanhang) för att jag inte vill att skolor, som ska UNDERVISA, ska hjärntvätta folk med korkade mytiska idéer som att Jorden är 6000 år gammal och att Evolution inte 'existerar' i naturen, vilket vi redan vet att den gör.

Nej, nej, du har aldrig utpekat att amerikanarna är s*tanister. Däremot är du emot deras religion eftersom att du är en s*tanist som älskar när djur plågas.

Och nej jag bor inte i USA, har dock varit där.. och sett folk gå runt i plakat om att jorden snart ska gå under, sorgligt, men lika som att jag skulle klaga om bibliskt skitsnack skulle läras i skolorna här i Sverige så säger jag vad jag tycker om kreationistisk-undervisning i andra länder.
Har du hört om 2012? Då kommer Gud och krossar jorden. Inget fel med att gå runt med plakat om jordens undergång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du hört om 2012? Då kommer Gud och krossar jorden. Inget fel med att gå runt med plakat om jordens undergång.

vill man tro att den går under kan man hålla käft eller prata om det bakom stängda dörrar så att andra slipper höra det. om du inte samtycker ska du inte öppet förtrycka den här andre personens s*tanism eller wtf det var. återgå nu till stjärnor på is och avnjut resten av lördagkvällen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vill man tro att den går under kan man hålla käft eller prata om det bakom stängda dörrar så att andra slipper höra det. om du inte samtycker ska du inte öppet förtrycka den här andre personens s*tanism eller wtf det var. återgå nu till stjärnor på is och avnjut resten av lördagkvällen.

Ingen kommentar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"December 21 — The Mesoamerican Long Count calendar, notably used by the Maya civilization among others of pre-Columbian Mesoamerica, completes its thirteenth b'ak'tun cycle since the calendar's mythical starting point (equivalent to August 11, 3114 BC in the proleptic Gregorian calendar, according to the "GMT-correlation" JDN= 584283).[6] The Long Count b'ak'tun date of this starting point (13.0.0.0.0) is repeated, for the first time in a span of approximately 5,125 solar years. The significance of this period-ending to the pre-Columbian Maya themselves is unclear, and there is an incomplete inscription (Tortuguero Monument 6) that records this date. It is also to be found carved on the walls of the Temple of Inscriptions in Palenque, where it functions as a base date from which other dates are computed.[7] This date figures prominently in the religious syncretism of New Age Mayanism."

Vad har det med din lilla religion att göra?

EDIT:

Hellre på djur är människor

Men det kan väl diskuteras om de ska testa om det gör ont att få shampoo i ögonen

EDIT: för övrigt är PETA lika irriterande som andra aktivister så strunt i dom.

"Without animal research, we have no biomedical science. Not only do we have no biomedical science, we have no public health. We would lose about 85-90% of medical progress from this point forward. Essentially medical research would come to a halt. That's basically what we would lose. Everything."

Det förekommer mycket onödigt smärtsamma experiment, ingen idé att stödja dom.

Men försök inte förneka att vi behöver djurförsök, nästan all vår medicinska forskning och resultat är tack vare prover på råttor och schimpanser.

Och nej, försök på människor är inte bättre.

Tolkar du det där som att jag älskar att se djur plågas?

Är du lika *** i ****det som du beter dig?

Redigerat av admin
§1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet inte ens vad s*tanist är för något, din lilla religiösa zealot.

Djävulsdyrkare är jag inte, för då jag knappast tror på din onda lilla Gud, lär jag inte tro på s*tan heller.

Fast det sa jag ju i förra posten också "Okej, egentligen inte." men det struntade du visst i.

Att vara gudslös är lika illa som att vara s*tanist.

The Long Count b'ak'tun date of this starting point (13.0.0.0.0) is repeated, for the first time in a span of approximately 5,125 solar years. The significance of this period-ending to the pre-Columbian Maya themselves is unclear, and there is an incomplete inscription (Tortuguero Monument 6) that records this date. It is also to be found carved on the walls of the Temple of Inscriptions in Palenque, where it functions as a base date from which other dates are computed.[7] This date figures prominently in the religious syncretism of New Age Mayanism."

Inte ett j*vla skit.

Men försök inte förneka att vi behöver djurförsök, nästan all vår medicinska forskning och resultat är tack vare prover på råttor och schimpanser.

Visst behövs djurförsök för vår överlevnad, men att testa smink och andra produkter på djur är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Long Count b'ak'tun date of this starting point (13.0.0.0.0) is repeated, for the first time in a span of approximately 5,125 solar years. The significance of this period-ending to the pre-Columbian Maya themselves is unclear, and there is an incomplete inscription (Tortuguero Monument 6) that records this date. It is also to be found carved on the walls of the Temple of Inscriptions in Palenque, where it functions as a base date from which other dates are computed.[7] This date figures prominently in the religious syncretism of New Age Mayanism."

Inte ett j*vla skit.

Visst behövs djurförsök för vår överlevnad, men att testa smink och andra produkter på djur är fel.

Tolkar du det där som att jag älskar att se djur plågas?

Se nåra rader ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara gudslös är lika illa som att vara s*tanist.

Varför då?

Jag överdrev lite, men du är iallafall för djurplågeri. Kan leta upp det inlägget om du inte minns vad du skriver.

"Jag kan inte bevisa vad jag säger men du är ändå för djurplågeri."

Du får gärna citera den där posten där jag uttrycklingen stödjer ren plågeri, eller där jag påstår att jag njuter av det.

Du kan tydligen inte skilja extrem djurplågeri (som djur som flås levande), meningslösa sminktester och medicinsk forskning som kräver försök.

Vilka tror du jag är för och emot? Jag är emot att djur flås levande, och meningslösa test, men jag stödjer att djur används för medicinsk forskning. FÖR ATT FÖRLUSTERNA ANNARS VORE KATASTROFALA.

Men istället generaliserar du det till att jag älskar djurplågeri, du kanske helt enkelt inte kan förstå text?

s*tanism är hemsk och fel, s*tanismen måste utrotas. Och vem har sagt att jag är kristen?

Vad är det för fel på s*tanism egentligen? okej djävulsdyrkan (gammal s*tanism) är lite sadistisk då folk tillber den "onde" protagonisten, men den nya s*tanismen har inte ens någon koppling till något övernaturligt.

"s*tanismen borde utrotas".. det där är religiös tolerans, det överrensstämmer inte med din godnatt saga så den måste vara falsk? precis som ALLA religioner påstår sig ha rätt utan några som helst bevis så har just din rätt va.

Är du inte kristen? Nähä, vad tror du på då?

Inte ett j*vla skit.

Eftersom det är det som vissa kristendom- domedagsprofeter tagit året 2012 som datum ifrån.

21 December 2012.

Se nåra rader ovan.

Att du inte kan förstå text?

Absolut inte :rolleyes:

Läs Chainsawkittens post.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får gärna citera den där posten där jag uttrycklingen stödjer ren plågeri, eller där jag påstår att jag njuter av det.

Du kan tydligen inte skilja extrem djurplågeri (som djur som flås levande), meningslösa sminktester och medicinsk forskning som kräver försök.

Extrem djurplågeri och djurplågeri är inte samma sak, då det testas olika kemikalier och liknande på djur är djurplågeri enligt mig.

Att du inte kan förstå text?

Jo, jag förstår text, där ovan frågade du mig om jag förstod text.

Läs Chainsawkittens post.
För att jag har så otroligt tråkigt. Här är jag rätt oseriös, men jag är seriös i tråden "Tror Du På Gud?" så du är medveten om det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...