GangsterTwist Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Hur får man (om man kan få) Killzone 2 beta. Vet inte om det fortfarande finns eller nåt sånt. Fast skulle jävligt gärna vilja testa på det. Någon hjälp? Tog just reda på att man får ju det genom mail, och att det är bindet till din playstation user skit så man inte kan "köpa"/få av nån polare/annonym... Känns väldigt trist, för jag fick det inte, hitta dock Motorstorm 2 demot, men fick inte Killzone 2 beta!... Redigerat 8 Oktober 2008 av GangsterTwist Citera
Sandflygaren Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Skrivet 10 Oktober 2008 Är det sån V.I.P eller nåt för det går ju inte att få tag i vanligt, hur gör man? Citera
GangsterTwist Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Oktober 2008 nja, enligt vad jag förstår, får vissa det och andra inte. Dom randomly delar ut dom via mail till Playstation Store medlemar. Och vissa beta får man på andra sätt, t.ex. Little Big Planet kunde man få kod av från nån sida om man var medlem. Citera
Sandflygaren Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Skrivet 11 Oktober 2008 nja, enligt vad jag förstår, får vissa det och andra inte. Dom randomly delar ut dom via mail till Playstation Store medlemar. Och vissa beta får man på andra sätt, t.ex. Little Big Planet kunde man få kod av från nån sida om man var medlem. Aha, ok. Citera
GangsterTwist Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Också så kan vissa beta vara Private, då innebör det att man måste ha förbokat för att få koden eller liknande, annars är det Public och då kan vem som helst få det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.