Legenden Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 Det finns ett batteri i början utav banan, vad ska man göra med den? En skylt i närheten berättade att man behöver batteriet för att öppna dörrarna som är stängda, men vad ska man göra för att använda den?
Duali Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Jag kommer inte riktigt ihåg men tror det du ska få ner det i Banjos ryggsäck efter du slått den. Sen tror jag du ska släppa den någonstans.
Legenden Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 Tack, det var lite svårt att dela sig ifrån fågeln med det är fixat och nu är det bara att börja gå igenom banan :)
Duali Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Ja du ska lägga batteriet nånstans på första våningen så kommer du in i ett rum med "grönt vatten" där får du lära dig något av mullvaden. Förlåt om jag förklarar dåligt :P
Legenden Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2008 Ja du ska lägga batteriet nånstans på första våningen så kommer du in i ett rum med "grönt vatten" där får du lära dig något av mullvaden. Förlåt om jag förklarar dåligt :P Inga problem, jag har börjat gå igenom banan nu. Haha lite jobbigt faktiskt :lol:
Rekommendera inlägg