Ceto Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 (redigerat) Tja alla jag söker medlemmar till min clan och vi är en kniv clan och vi spelar ganska mycket kniv och vi letar efter kniv pros. Om ni är intresserade skriv här om att ni e interesserade. Vi Spelar : Counter Strike 1,6 Redigerat 15 Oktober 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Du kanske ska säga vilket spel det är också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Oj :D Spel : Counter Strike 1,6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 En klan som endast knivar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Ja vi är pro på kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Så ni kör endast med kniv? på dd2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Nej på Dd2 kör vi vapen men så du vet vi kör inte ofta dd2 Vi kör kniv banor och Scoutknivez Och Nån gång när vi har tråkigt eller ska träna spelar vi Hns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Ja vi är pro på kniv.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det måste jag se. snälla jag får spela mot er! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ja gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 adda wackogm på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Vi kör inte så mycket kniv längre fast jag har skillsen kvar .... vi ska göra klanen till vanlig weapons vi är överlägset bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaiiko Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Nej på Dd2 kör vi vapen men så du vet vi kör inte ofta dd2 Vi kör kniv banor och Scoutknivez Och Nån gång när vi har tråkigt eller ska träna spelar vi Hns Varför kör ni inte banor ex ka_acer och sont det är ju där dom riktiga knife elits spelar ju ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.