Hoppa till innehåll

Nya Moderatorer.


garkan

lol  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

skola = skall = ska

sverige.

Nej, inte direkt. Skall är presens-formen av skola. Skola är infinitiv och imperativ. Numera ersätter vi dock både skola, skall och skolar med ska.

 

skola = ska stämmer alltså men inte skola = skall.

Och du förväntar dig att nån ska bry sig eller ens läsa igenom den där skiten? Min förklaring var bättre, och framförallt simplare, på alla sätt och vis. Ha så kul du med din Svenska Akademins hOrdlista

 

Word :wub:

 

Akta så Nafrali inte kommer och biter dig!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara inte Xade eller Nafrali slutar så ska det funka fint med gruppen som redan finns nu. :)

Märkte direkt när någon av dom åkte på semester i somras att det började stasha upp en hel del fusk/nyheter. Och då menar jag en hel del!

 

Nico har jag inte sett till på ett tag, dock vet jag inte om han är lite emo och bara tar hand om fusken etc. Har ingen statistik att följa. Detsamma med Draghon, senast jag träffade hennes skulle hon flytta till östkusten och leka.

 

Jag själv är allmänt lat och tar hand om mod stuffs när jag känner för det.

 

Men som sagt, tills antingen Xade eller Nafrali slutar tycker jag att vi har ett ganska stabilt crew.

 

Jag kommer nog bli kvar ett tag till, blir lite fast i det :P

 

wAcko, admin är aktiv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara inte Xade eller Nafrali slutar så ska det funka fint med gruppen som redan finns nu. :)

Märkte direkt när någon av dom åkte på semester i somras att det började stasha upp en hel del fusk/nyheter. Och då menar jag en hel del!

 

Nico har jag inte sett till på ett tag, dock vet jag inte om han är lite emo och bara tar hand om fusken etc. Har ingen statistik att följa. Detsamma med Draghon, senast jag träffade hennes skulle hon flytta till östkusten och leka.

 

Jag själv är allmänt lat och tar hand om mod stuffs när jag känner för det.

 

Men som sagt, tills antingen Xade eller Nafrali slutar tycker jag att vi har ett ganska stabilt crew.

 

Jag kommer nog bli kvar ett tag till, blir lite fast i det :P

 

wAcko, admin är aktiv ;)

 

Men typ att posta i inlägg, det skulle vara kul och lära känna mr.admin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han är en trevlig prick :) Men han har ganska mycket att göra, ägnar mest tid till saker inte vi ser :P

Okej, det var tråkigt att höra. Skulle vilja se mer inlägg från honom :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja! Jag tycker vi behöver fler moderatorer!

Hur kommer det sig ^^? Motivering?

 

Boffe ta det lugnt. Han är bara en av de många som skriver något utan motivering.

Men som sagt, vi har 3-4 aktiva moderatorer, mer behövs inte.

Vissa dagar så hanteras anmälda inlägg & inskickade fusk etc, snabbare än vissa andra dagar.

 

 

Jag är snäll, hur kommer det sig att jag inte fått några kakor då boffe?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja! Jag tycker vi behöver fler moderatorer!

Hur kommer det sig ^^? Motivering?

 

Boffe ta det lugnt. Han är bara en av de många som skriver något utan motivering.

Men som sagt, vi har 3-4 aktiva moderatorer, mer behövs inte.

Vissa dagar så hanteras anmälda inlägg & inskickade fusk etc, snabbare än vissa andra dagar.

 

Jag är snäll, hur kommer det sig att jag inte fått några kakor då boffe?

 

Exakt, jag och Raptomex har varit jättesnälla. Vi går aldrig offtopic och snackar aldrig om onödiga saker. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...