Mosa1nagant Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 (redigerat) Bungie ska släppa ett nytt halo spel! Man kan se det i deras hemsida, den kommer att släppas nån gång under hösten nästa år. Den kommer heta Halo 3: Recon, man kommer spela som en ODST tror jag om man kollar på trailern så ser man. Själv är jag ganska förväntningsfull, för att det kommer komma nya multiplayer maps. Vad tycker ni? ;) Länk: http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...ink=ournextgame PS: Det kommer vara en campaign. Redigerat 9 Oktober 2008 av Mosa1nagant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 :D jag väntar otåligt på det. så J#vla Schysst grafik och jag är ett halo f*n så jag måste ha det när det kommer ut! men synd att master chiefs karriär är över :unsure: men det kommer bli kul att sa hur det kommer bli :rolleyes: P.s det kommer att handla om en helt vanlig soldat. det står ju i slutet av trailern. "new hero" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Ser grymt kul ut :) hoppas det blir så bra som trailer ser ut att vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 :D jag väntar otåligt på det. så J#vla Schysst grafik och jag är ett halo f*n så jag måste ha det när det kommer ut! men synd att master chiefs karriär är över :unsure: men det kommer bli kul att sa hur det kommer bli :rolleyes: P.s det kommer att handla om en helt vanlig soldat. det står ju i slutet av trailern. "new hero" Grafiken kommer typ vara densamma som halo 3, but still :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Fattar inte varför det kommer heta "Halo 3: Recon, det kommer ju utspelas innan Halo 3, så jag fattar inte vad 3:an gör där. Men längtar så inih*lvete. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg