Jensa87 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Har precis köpt ps2 och tänkte mig spela sims där i stället för på min pc. Men upptäkte till min förvåning att man inte kunde få barn. kan man inte få det på någt sims spel på ps2??!! kan det vara så illa eller e de jag som är efter? mvh jenny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Jag har The Sims 2 Djurliv till PlayStation 2, och där kan bara hundar och katter få barn. Inte simmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Om det är The sims 1 så kan man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jensa87 Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 fruktansvärt dåligt. då går ju deras liv ut på att jobba äta sova dö.. nepp då dissar jag ps2 sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 fruktansvärt dåligt. då går ju deras liv ut på att jobba äta sova dö.. nepp då dissar jag ps2 sims Håller med, väldigt dåligt! Men på sims bustin'out så kan man ha barn.. dem kan tillochmed bo ensamma utan att socialen eller polisen kommer och tar dem :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 fruktansvärt dåligt. då går ju deras liv ut på att jobba äta sova dö.. nepp då dissar jag ps2 sims I mitt kan man föda barn. Fast det är the sims 1 till gamecube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Jag har ju The Sims 2 och där kan man föda barn ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnfusken Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Nej man kan inte ha barn på the sims 2 på playstation 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Man kan inte skaffa barn på några av The Sims spelen. Det är jag helt säker på. Men hundar och andra djur kan man skaffa. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Man kan inte skaffa barn på några av The Sims spelen. Det är jag helt säker på. Men hundar och andra djur kan man skaffa. //Megadeth /facepalmuberfail. Bustin' Out kan man få kids. Sims 1 också. I TS2; Djurliv får djuren kattungar och valpar = Barn till djur. Sluta faila nu förfan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 MAN KAN INTE FÅ BARN PÅ NÅGON AV THE SIMS 2 SPELEN TILL KONSOLLER SOM TYP PS2, FATTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Man kan inte skaffa barn på några av The Sims spelen. Det är jag helt säker på. Men hundar och andra djur kan man skaffa. //Megadeth /facepalmuberfail. Bustin' Out kan man få kids. Sims 1 också. I TS2; Djurliv får djuren kattungar och valpar = Barn till djur. Sluta faila nu förfan. Jaha, ok. När det gäller mina The Sims spel så fungerar inte. Eller är jag bara någon som inte vet hur man gör. ^^' //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg