Skurken Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Våran skola har inte praodagar längre:S P.g.a att några idioter som hade praoat på nån bondgård eller nåt, och gått på en planka över en gödselbehållare, eller vad det heter, och ramlat i. Dom drunknade nästan. Så därefter har vi aldrig haft prao och kommer aldrig att ha. I våran skola är detta alltså. Sen vet jag inte vad det står i skollagen men så är det iaf nu. Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Våran skola har inte praodagar längre:S P.g.a att några idioter som hade praoat på nån bondgård eller nåt, och gått på en planka över en gödselbehållare, eller vad det heter, och ramlat i. Dom drunknade nästan. Så därefter har vi aldrig haft prao och kommer aldrig att ha. I våran skola är detta alltså. Sen vet jag inte vad det står i skollagen men så är det iaf nu. Tråkigt.Kollektiv-bestraffning kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Restaurang <3. Fett skön personal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Har praoat på Piteortens Chark. Det var väl inte kul men inte tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Wow WASD :) Ska nog också praoa på MacDonalds när jag blir ''stor'' xd. Fast då kommer det bli i Nordstan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ska praoa på 7-eleven på Odengatan ^_^ Så om ni ser en ung kille där nån gång från andra november till 13 november är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ska praoa på 7-eleven på Odengatan ^_^ Så om ni ser en ung kille där nån gång från andra november till 13 november är det jag. I gbg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ska praoa på 7-eleven på Odengatan ^_^ Så om ni ser en ung kille där nån gång från andra november till 13 november är det jag. I gbg? Göteborg?Om du menar det så nej :P Odengatan I stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Awww ;( Ville gärna träffa dig xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) Awww ;( Ville gärna träffa dig xd Haha, Dröm vidare grabben :P Redigerat 10 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Awww ;( Ville gärna träffa dig xd Haha, Dröm vidare grabben :P ha^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Wow WASD :) Ska nog också praoa på MacDonalds när jag blir ''stor'' xd. Fast då kommer det bli i Nordstan^^ Mcdonalds är ingen lekstuga om du nu tror det, Mcdonaldssarbetsledare älskar och driva runt medgratisarbetare har jag hört från många håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.