NybroLucifer Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Ska kolla imorgon. Gör såhär direkt ist ändra steam till engelska. Importera sprayet. Ändra tillbaka till svenska sen efter... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jo jag har problem fårtfarande. Jo nu är det så att jag läste alla inlägg och det där med admin fattar jag inte. Och det kommer fram samma medelande. Så vet nån felet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullibub Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag hade samma problem. Om du har Steam på svenska (eller något annat språk :D) ändra till engelska! Det funkade för mig! LOVAR! Tack! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Eller så ändrar du filnamnet på sprays till .tga. Det är officiellt. Kör CSS som Administratör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 .wad brukar man ju ha? Har jag iaf på 1.6 funkar utmärkt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 .wad brukar man ju ha? Har jag iaf på 1.6 funkar utmärkt :P tga är det officiella på css, inte 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg