Megaman67 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Hej, jag läste en gång på wikipedia att Nintendo kommer släppa ett Kirby till Wii, men det står inget Release-datum. Jag tror inte detta är sant. P.S Är detta sant kommer spelet inte släppas i Amerika D.S Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/Kirby_(tentative_title) Fodralet kan se ut så här http://i253.photobucket.com/albums/hh43/romeogrissom/Kirbywii2.jpg Vad tycker ni, detta kan vara sant, men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 jag tror på det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Ja, det kommer. Det kommer väldigt säkert hit och till Amerika också, alla andra huvudspel med Kirby har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Det där fodralet ser ju skit dåligt gjort ut. Och på youtuben filmen ser en del ut som SSBM och en del ser ut som gameboy spelet.. Men får hoppas på att det kommer, saknat såna Kirby spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Fodralet är 100% säkert fangjort. Spelet ser ut som en blandning mellan Kirby 64 och Kirby-spelen till SNES. Hoppas att det blir lika bra som all dem. Och att det ser ut som SSBM är nog inte så konstigt. Båda är plattformsspel i 3D och är gjorda av samma företag (HAL Laboratory). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Jag tror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag tror på det iaf.. Look like cool :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Tror det kommer till konsollen efter Wii, nintendo är bra på att skjuta upp saker. Redigerat 19 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.