Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 The Green Mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 The Green MileJuste, den också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Såg nyss Requiem for a Dream vilket slog ut The Green Mile på deppighets skalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Själv så tycker jag att filmen AI har en väldigt dramatisk story och ett slut där vilken stor karl som helst skulle fälla en tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Själv så tycker jag att filmen AI har en väldigt dramatisk story och ett slut där vilken stor karl som helst skulle fälla en tår. Jo, mot rätt publik slår ju filmen ganska bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 alvin och gänget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Pay It forwardDen är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 M Alvin och gänget är väldigt deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Falling Down. Visst tycker jag att det är världens bästa film, men den gör mig jävligt deppig också. The Green Mile är förresten mer vacker och sorglig än den är deppig. Sorglig och deppig är inte precis samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Den Gröna Milen är nog det mest sorgligaste filmen jag sett. Den är sorglig, vilket gör mig deppig. Mitt försvar till att folk kommer komma med kommentarer som personen ovan mig. Redigerat 29 Oktober 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hajar som hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Pearl Harbor fick mig börja grina, nu borde väl inte den klassas som sorglig film. Dock så tycker jag att vissa delar av den är sorgliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.