Gäst wAcko Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 där har du problemet. det funkar inte till XP. men fråga ngn kunning om råd. för det kan fixas genom att man laddar ner ngt till spelet ellr uppdaterar drivruntiner mm.Vad gör du här? /Shoo /shoo! Det låter jättemycket som att du behöver uppdatera drivrutinerna till ditt grafikkort. Det hade hjälpt oss alla om du hade kunnat skriva vad du har i hela datorn asså: Processor Moderkort Minnen Grafikkort (Min ordlista vill ha detta ordet till trafikkort(uberphail) Nätaggregat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag hade ett liknande problem en gång, men det brodde på att 4850 graffekortet inte var kompatibelt med moderkortet jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) vadå inte funkar till xp, är du helt skön lr? har kört det innan. kan skriva upp exakt vad som ingår i datan min ikväll eller imorgon bitti :) sitter vid en fekke dator nu :P har testat med ett annat sämra kort som borde funka, men samma fel. eller asså :P båda ska funka ^^ i guess UPDAJT! se sida 1. setup på datorn. Redigerat 12 Oktober 2008 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 asså jag har en dator med xp som är en hp en av dom enklaste med amd 3600+ och 2 gig ram men det ska ha vista igentligen, men jag bytte till xp för att den vart snabbare då men jag hittade alla drivrutiner förutom internet kortes. Så det ska funka för dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 vadå inte funkar till xp, är du helt skön lr? har kört det innan. kan skriva upp exakt vad som ingår i datan min ikväll eller imorgon bitti :) sitter vid en fekke dator nu :P har testat med ett annat sämra kort som borde funka, men samma fel. eller asså :P båda ska funka ^^ i guess UPDAJT! se sida 1. setup på datorn. förlåt jag läste ditt inlägg för fort och glömde av att du kan spela det -.-. förlåt med uppdatera drivrutiner på grafik-kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 ok. har testat både den man fick med å laddat ner den nyare, men ingen skillnad :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.