Darkdevil Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Tjosan alla fuskare! Nu är det så att jag precis har dingat 70 på min hunter, och nu funderar jag på om jag kanske ska skaffa en bättre spec (För den jag har nu känns inte så imba). Och nu undrar jag om någon erfaren hunter kan hjälpa mig med att slänga ihop en bra pve spec? Har hört att 41/20/o ska va bra men jag skulle faktist föredra att vara mm men om 41/20/0 är the one and only så får jag väll ta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 För PvE är 41-20-0 kung just nu. på 80 och i de nya träden verkar MM göra Steady Shots mycket bättre så det kanske blir förändringar i vilket träd som gör högst dps när/om patchen kommer på onsdag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 För PvE är 41-20-0 kung just nu. på 80 och i de nya träden verkar MM göra Steady Shots mycket bättre så det kanske blir förändringar i vilket träd som gör högst dps när/om patchen kommer på onsdag. Ok :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 http://www.wowwiki.com/Hunter_builds också kommer patchen om 4 dar så det är ingen idé att respecca nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg