ggdover Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 tjaaa!!! 17 Oktober, Fredag nästa vecka kommer Saints row 2 ut!!!! Vet inte om ni gjort så men jag har längat som f*n!!! :P Har bokat mitt på games :D Här får ni skriva saker ni vet om spelet nu innan det har kommit ut ni kan diskutera och svara på punkter som: - Vilka som ska skaffa det och som e intresserade av att spela tsm (skriv era gamertags här om) -Skapa klan (skriv era gamertags då också) -om ni hittar mer info om spelet. Något coolt man inte vet om än kanske -om ni hittar schyssta priser på någon sida kan man ju länka -tror ni spelet kommer bli bra?? värt att skaffa?? sen om ni kommer på något mer så skriva gärna ner det också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har bokat det!!! fredag, fredag, fredag :D men en sak är dålig, JAG HAR RROD!!! jag är skitsur, kommer inte kunna köra det på typ 2 veckor :( :( :( :( men jag längtar ändå, coolt med motorsåg, massa nya aktiviteter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har redan det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har redan det spelet. hur har du fått tag i det?? säker på att det är: saints row 2 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har redan det spelet. hur har du fått tag i det?? säker på att det är: saints row 2 ?? dom som har chippat Xbox 360 kan ladda ner deBåde Saints row 2 och Fallout 3 har läkt på internet, folk laddar ner dom som galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag har redan det spelet. hur har du fått tag i det?? säker på att det är: saints row 2 ?? dom som har chippat Xbox 360 kan ladda ner deBåde Saints row 2 och Fallout 3 har läkt på internet, folk laddar ner dom som galningar damn right ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag har redan det spelet. hur har du fått tag i det?? säker på att det är: saints row 2 ?? dom som har chippat Xbox 360 kan ladda ner deBåde Saints row 2 och Fallout 3 har läkt på internet, folk laddar ner dom som galningar just de. De tänkte jag inte på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 YAY! ska köpa det! as ballt! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag blir upprörd :( Två bra spel som släpps inom kort, och jag har inte råd med något av dem :( Riktigt sugen på Saints Row 2 och Fable 2, men det blir väll julklapp om jag har tur x( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 kommer antagligen satsa på gta IV istället för detta. men först blir det fable 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Jag blir upprörd :( Två bra spel som släpps inom kort, och jag har inte råd med något av dem :( Riktigt sugen på Saints Row 2 och Fable 2, men det blir väll julklapp om jag har tur x( a sen i november innan julen kommer ju två till änu smaskigare spel :P (tycker jag) cod 5 och gow 2 :cool: Redigerat 13 Oktober 2008 av doversten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Dock är de två inget jag tänkt skaffa, GoW har jag aldrig spelat så jag vet inte hur bra det är, CoD lämpar sig bäst på PC enligt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.