WishCookie Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 För mig var det att jag skickade en lapp till en tjej och fråga chans då! sen tänkte hon högt och sa Ja jag vill bli ihop med dig!! Det var skit pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 För mig var det att jag skickade en lapp till en tjej och fråga chans då! sen tänkte hon högt och sa Ja jag vill bli ihop med dig!! Det var skit pinsamt! kan ju knappast varit ett seriöst förhållande isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SlipKorn Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 För mig var det att jag skickade en lapp till en tjej och fråga chans då! sen tänkte hon högt och sa Ja jag vill bli ihop med dig!! Det var skit pinsamt! Haha, Jo då är det inget seriöst Förhållande kan jag säga dig. Om man skickar en lapp till en tjej man tycker om och skriver "Får jag chans på dig?" Så är det f*n ehller ett seriöst förhållande. Umgås på fritiden är NYckelordet! Gå på bio med hon. Ontopic: Nej inte hänt något pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 För mig var det att jag skickade en lapp till en tjej och fråga chans då! sen tänkte hon högt och sa Ja jag vill bli ihop med dig!! Det var skit pinsamt! Haha, Jo då är det inget seriöst Förhållande kan jag säga dig. Om man skickar en lapp till en tjej man tycker om och skriver "Får jag chans på dig?" Så är det f*n ehller ett seriöst förhållande. Umgås på fritiden är NYckelordet! Gå på bio med hon. Ontopic: Nej inte hänt något pinsamt. Nyfiket frågat har du en aning om vad ett seriöst förhållande kräver? Du är 11 år och skriver hon när det borde vara henne? Iaf har du rätt vad det gälelr umgås på firtiden. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Största felet (felen) : Har hänt flera gånger att jag blivit tsm med en tjej som har vart SKIT kär i mig sen när man gör slut efter ett års förhållande börjar dem stor lipa och sprider massa J*vla bullshit till alla sina kompisar så blir ens kompisar sur på än. fast det löste sig så allt e bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag hånglade med en tjej på en busshållplats, kändes inte bra alls och hade inte ens tänkt mig mer än en läppuss men det bara blev så. Men men, gav mig nyttiga erfarenheter iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Sagt fel namn till personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CriPPi90 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Min största miss var när jag skulle ringa min brud o fråga om vi skulle ha s#x så svara hennes polare jag bara Ska vi ha s#x för det e oftast hon som svarar fyfan va arg hov va xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.