Hoppa till innehåll

Undrar Om Wotlk


HaSsE93

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Pally är helt op. Vilken burst. Liksom står och slås mot en warrior sen kommer en pala och slår ner warriorn på 3 sec typ.

Jo tack, överdrivet. Gör någon cp-whirlwind på 4k hela tiden. :P :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pally är helt op. Vilken burst. Liksom står och slås mot en warrior sen kommer en pala och slår ner warriorn på 3 sec typ.

Jo tack, överdrivet. Gör någon cp-whirlwind på 4k hela tiden. :P :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

Vill bara medela att jag som Arcane Mage just nu har duelat i princip alla classer och specs och Rogue är det ända jag har problem med, specielt Mulitate speccet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pally är helt op. Vilken burst. Liksom står och slås mot en warrior sen kommer en pala och slår ner warriorn på 3 sec typ.

Jo tack, överdrivet. Gör någon cp-whirlwind på 4k hela tiden. :P :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

Vill bara medela att jag som Arcane Mage just nu har duelat i princip alla classer och specs och Rogue är det ända jag har problem med, specielt Mulitate speccet

 

Jag är mutilate, och det pwnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill medella att jag gick arena 2v2 idag med Warlock (inte bästa combon jag vet, Har ca 1001 spell dmg och 255 resil, ligger på 1550 arena rating, vilket är okej, men vi har ingen chans mot druid healer för man får slut på manan med så lång combo, Fixade dock en glyph som föränklar det lite

 

Sen har vi imba cp delay på allting också så det ända man kan göra är att stå att pumpa arcane missles för motståndarna laggar som f*n me, sen om dom kommer nära försök dra cds och arcane barrage + fireblast, Tror det går bättre när det inte laggar

Redigerat av Spliffor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pally är helt op. Vilken burst. Liksom står och slås mot en warrior sen kommer en pala och slår ner warriorn på 3 sec typ.

Jo tack, överdrivet. Gör någon cp-whirlwind på 4k hela tiden. :P :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

Vill bara medela att jag som Arcane Mage just nu har duelat i princip alla classer och specs och Rogue är det ända jag har problem med, specielt Mulitate speccet

 

Jag är mutilate, och det pwnar.

 

Tar du eller classer eller har du problem med någon? retri palas?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pally är helt op. Vilken burst. Liksom står och slås mot en warrior sen kommer en pala och slår ner warriorn på 3 sec typ.

Jo tack, överdrivet. Gör någon cp-whirlwind på 4k hela tiden. :P :gitarr: :gitarr:

Vill bara medela att jag som Arcane Mage just nu har duelat i princip alla classer och specs och Rogue är det ända jag har problem med, specielt Mulitate speccet

 

Jag är mutilate, och det pwnar.

 

Tar du eller classer eller har du problem med någon? retri palas?

 

Har inte problem med några classer, jag dödar allt och alla. Visserligen gjorde jag det innan men nu går det snabbare. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill gärna se dig ta en retri-paladin :)

Jag har tagit en retri paladin (är arms warrior).

De har snabb nuke, men de är ändå inte omöjliga.

De är heller inget märkvärdigt i PVE, låg på 600 DPS över en paladin på Netherspite när vi körde Kara på skoj. (Jag på 2200 och han på 1600). =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill gärna se dig ta en retri-paladin :)

Okej, vänta ska fixa en liten film.

 

Edit: förlåt men kan inte frapsa på den här datorn. den klarar inte av det. får för mycket lagg.

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...