Zaff Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 YES, 1200 gold kastade i sjön. www.mmoinn.com <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Det var kul så länge det varade iaf. Detta betyder dock att folk kommer BG-botta upp till 80. Redigerat 13 Oktober 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 nja, tror inte man kommer få så mycket exp så att man kan dinga 80 i bg ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 jippie mesta av min tid ägnar jag åt att köra bg för orkar inte quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) nja, tror inte man kommer få så mycket exp så att man kan dinga 80 i bg ;:Kineser gör allt. Tro mig. (Jag är ingen rasist mot asiater, men det är sant att kineserna gör det mesta.) Redigerat 14 Oktober 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 ja men man kommer ju förmodligen inte få mycket xp så då är det ju lättare att dra upp till 80 utan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 När kommer det här att införas? Kommer det i patchen som släpps inatt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 När kommer det här att införas? Kommer det i patchen som släpps inatt?Det borde göra det, det som införs nu är i princip allt förutom level 80, DK och Northrend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Okej. Kommer man kunna använda frisörerna utan att man har Wotlk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Ja :) allt sånt står i patch notes, har iofs inte sätt att man ska få XP i bg i patch notes så man kanske inte får det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 tror det kommer i en content patch, det va iaf inte me i betan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Nämen, det kanske är värt att börja med wow igen. Kommer ihåg då man lämnade in sina marks för XP och reputation. De ändä de behöver göra nu för att jag ska börja lira igen är väl att antingen börja med PvPRep system igen (de kommer dock inte göra det) eller att göra pvp gearen inte lika bra som pve gearen för DPS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg