Apparat1230 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Hej. Jag undrar om det nu är någon som kan och har tid som kunde koda ett program så när man klickar på en knapp så spelar den ett förbestämt ljud som man valt när man precis startat programmet :) hadde varit bra med ca 10st olika ljud som man kunde spela :D den som gör det får alla mina fm xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag tror inte nån gör det för så lite fm och varför gör du inte det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Hej. Jag undrar om det nu är någon som kan och har tid som kunde koda ett program så när man klickar på en knapp så spelar den ett förbestämt ljud som man valt när man precis startat programmet :) hadde varit bra med ca 10st olika ljud som man kunde spela :D den som gör det får alla mina fm xD Vad är det för fel med att göra en spellista i t.ex. Winamp med alla dessa ljud? Eller har du någon särskild anledning till varför du vill ha ett sådant program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Det kan man göra i Game Maker busenkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 kan även göra det i flash ganska enkelt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.