Soad_token Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig. Vill bara påpeka att goths och emos i princip har samma klädstil. Håller jag inte med om, en goth har mkt mer "extrem" klädstil än en emo, en emo kan ju vara en kille i jeans, tröja halsduk o lite smik typ :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag har ingenting emot punkare, goth etc. emo's dock men iaf det är ingenting som jag skulle kunna ha på mig. Vill bara påpeka att goths och emos i princip har samma klädstil. Mjo vet att det är lutat åt det hållet men jag är bara emot emo's inte deras klädstil utan deras .. . ja. .. .. . . personlighet etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 om jag ska säga sanningen så tycker jag att det inte blev bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 usch och fy.håller med dig.................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 extremt ful, inget speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Borde inte den här tråden ligga i feedback forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 man få ha sin stil som man själv tycker är bra tycker jag,ha på dig den om du tycker den vart bra :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Om du tycker du själv passar i den, ha den då på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Så ni vet jag skrev bara vad jag tyckte, det ville han veta eller har jag fel. Jag menade inte att vara taskig. 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Alla får ha sin stil, men det är ändå ingen ursäkt för att jackan är ful. Sorry kompis, men jag tycker inte den är snygg. Jag skulle skippa att måla på den. Sex Pistols >:] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Inte för att vara negativ men du har skrivit "Sex Pistols", bandet hette "Six Pistols". Blir en annan innebörd annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.