360Xbox Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Hur lång tid kommer det att ta för mitt Xbox 360 att lagas? Jag har inte skickat den än men kommer tpy göra det om 1-2 dagar. Jag vill värklige ha det tillbaka innan Saints row 2 på fredag men jag vet att det inte går. Hur lång tid brukar det ungefär ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Vad är det som ska lagas? RROD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 RROD ska ta mellan 1-3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Vad är det som ska lagas? RROD? mm, RROD ska lagas, jag längtar tills jag får tillbaka mitt 360 så kan jag spela saints row 2 RROD ska ta mellan 1-3 veckor.kan det bli 1 vecka ? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Tog 10 dagar för mig och då lämnade jag in via EbGames. De sa att det skulle ta typ 2 månader eftersom det tar lägre tid att lämna in via en affär eftersom Microsoft prioriterar privatkunder. Ändå kunde jag hämta tillbaka konsolen från EbGames 10 dagar efter du lämnat in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Hur lång tid kommer det att ta för mitt Xbox 360 att lagas? Jag har inte skickat den än men kommer tpy göra det om 1-2 dagar. Jag vill värklige ha det tillbaka innan Saints row 2 på fredag men jag vet att det inte går. Hur lång tid brukar det ungefär ta? Att laga elektronik brukar ta upp emot en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 När jag skickade in min i julas tog det 17 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 När jag skickade iväg den ställde jag in mig på runt 2-3 veckor, men det kanske tog...nära 2 veckor iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.