Gäst newnameguy Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Nej fyfan kör så det ryker. Jag menar om det går fel så går det ju fel. Om du tex inte fattar en grej så kan du ju fråga henne och då ska du vara så artig om möjligt och alltid le och visa intresse.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Asså var inte för uppenbar, då kan du lika gärna glömma't. Försök skapa intresse istället. Typ pratar hon så svarar du, sen fortsätter du konversationen istället för att svälja tungan och sätta dig. Men planera inget, ta det som det kommer. Eller så skriker du ut "hur f*n ska man klara det här" i klassrummet och så hoppas du på att hon kan. Eller så går du fram till henne under en lektion & frågar om hon vet hur man gör, då har ni något att snacka om iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Sätt dig nära henne och vänta på tillfälle att prata. Ett förslag är ju som sagt att fråga henne om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Finns det något annat än att fråga om hjälp? Asså inte för att överskatta sig själv, men jag är "tyskapwnaren" som aldrig frågar någon om hjälp... Annars så jag ju hjälpa henne? Eller? :P Jag tappar huvudet förstår ni... Vad ska vi prata om förutom tyskan? :o BTW, Tyska <3om hon frågar om hjälp, hjälp henne, om du frågar "behöver du hjälp" när hon sitter på andra sidan klassrummet kan det värka som om du driver med henne lr något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Säg att hon är tjock, det är en jättefin komplimang. På Kiribati alltså. Skämt åsido, jag tror att du ska som sagt, skapa kontakt genom att fråga henne saker, eller hjälpa henne(I SKOLAN). Tjejer verkar uppskatta att någon hjälper dom... Du måste lära känna henne innan du pratar om något utanför tyskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Säg hej när du möter henne i skolan! Kan ju vara en bra början iaf :P Sen kan du börja prata lite med henne över internet så lär det gå lättare efter ett tag när ni träffas irl ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Detta har jag bara hört nåfon stanns. Minns inte vart, Men det låter inte så dumt. Det betyder inte så mycket om vad du säjer. Det handlar om att våga prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 bjud hem henne på en skål chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 bjud hem henne på en skål chips ROFL!! Fråga hennes nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.