Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Hejsan! Införskaffade en Xbox 360 Elite 120 gb igår och undrar hur man kan få musik in på den. Vet att man kan lägga in dem på ett USB-minne och sedan bara koppla in den i USB-portarna på framsidan. Men jag undrar, kan man lägga över dem in på HDD på Xboxet? Vore väldigt skönt att kunna lägga över t.ex. filmer eller musik. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 bör gå. vet att jag lyckades lägga över en låt men vet inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 går det att få över filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 går det att få över filmer? Vet inte, det ær det jag undrar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ingen som kan det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 hmm, bumpar den här tråden, måste få veta om de går lr inte :P finns de ingen som kan de här? eller har microsoft överkomplicerat den här funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag har själv frågat på deras support forum om man kan spara filer från datorn, svar: nej. Men jag vet dock att man kan installera uppdateringar via USB, men då överför man inga filer till hårddisken utan man installerar direkt från USB minnet. Om ni verkligen vill ha svar är det bara att fråga; http://forums.xbox.com/9/ShowForum.aspx eller Googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag har själv frågat på deras support forum om man kan spara filer från datorn, svar: nej. Men jag vet dock att man kan installera uppdateringar via USB, men då överför man inga filer till hårddisken utan man installerar direkt från USB minnet. Om ni verkligen vill ha svar är det bara att fråga; http://forums.xbox.com/9/ShowForum.aspx eller Googla. f*n VAD VÄRDELÖST! Främsta anledningen till att jag köpte Elite var för att jag ville kunna lägga över filmer. Helt kasst! Nästa köp? Inte Xbox iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Man kan lägga CD skicor till hårddisken.. kanske funkar med filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Jag har själv frågat på deras support forum om man kan spara filer från datorn, svar: nej. Men jag vet dock att man kan installera uppdateringar via USB, men då överför man inga filer till hårddisken utan man installerar direkt från USB minnet. Om ni verkligen vill ha svar är det bara att fråga; http://forums.xbox.com/9/ShowForum.aspx eller Googla. f*n VAD VÄRDELÖST! Främsta anledningen till att jag köpte Elite var för att jag ville kunna lägga över filmer. Helt kasst! Nästa köp? Inte Xbox iaf håller med, f*n vad dåligt-,- nästa köp kommer inte vara gjort av: nintendo eller microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 De ska funka, för det funkar med skivor så de ska ju funka med USB oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 De ska funka, för det funkar med skivor så de ska ju funka med USB oxå... Men testa själv och se om det går. Det går iaf inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.