Nomatic Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 GM Island & SM taket, är ingen direkt exploatör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Kom under outland nu. Flög? Nej, jag kom alltså UNDER outland, under Shattrath etc. Bild: http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_101508_171130.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 GM Island! Fast inte på mitt account. Blir bann då. Hur kommer man dit på retail.^^? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 GM Island! Fast inte på mitt account. Blir bann då. Hur kommer man dit på retail.^^? Det är väldigt, väldigt svårare och nästan omöjligt nu om man inte använder model hacks som gör en väg dit och som jag inte kommer länka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 GM Island! Fast inte på mitt account. Blir bann då. Hur kommer man dit på retail.^^? Det är väldigt, väldigt svårare och nästan omöjligt nu om man inte använder model hacks som gör en väg dit och som jag inte kommer länka till. Google...friendYou...search...Google You...find...exploit :D Förresten. Kan man simma mellan kontinenterna eller är det som två banor som är avskärmade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Jo, det är osynliga väggar, du dör dock från fatigue iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Jo, det är osynliga väggar, du dör dock från fatigue iafok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg