DAWd Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Har windows vista! när jag ska te.x byta tema eller ändra bildskärmsinstälningar så komma fasen Roundll32 upp och säger att det inte funka! Hjälp !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Har windows vista! när jag ska te.x byta tema eller ändra bildskärmsinstälningar så komma fasen Roundll32 upp och säger att det inte funka! Hjälp !! Sådär var det när jag hade StyleXP. Väldigt skumt.. Men testa att söka upp filen & ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 StyleXP till Vista? låter inte som en bra kombination Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Ja men asså, funka inte ta bort eller nått! skaffat en LCD tv och kopplade in datan, vill kunna ändra saker! behöver hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Ta inte bort en dll fil såvida du inte vet säkert att det inte kan skada datorn att göra det, är du säker på att det är roundll32 och inte rundll32? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 StyleXP till Vista? låter inte som en bra kombination Nej jag hade inte StyleXP till vista, jag hade det till Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 hahhaha epic fail! om det är till Xp så > > och på en vista då tror jag att det kanske är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.