Blitzcat Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Tjo. När jag köpte min dator för ca 4-5 månader sedan så sa de i butiken till mig att min återställningsskiva (operativsystemskiten) fanns som en fil på datorn, och att jag kunde ladda ner den på en skiva. Är i vanliga fall van vid att få med den som en fysisk skiva, så därför undrar jag vart filen finns så att jag kan bränna ner den. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Fall du har hp så har dom ett säkerhets program som man kan göra 1 gång det kommer upp första gången du startade datorn i så fall. Annars ska du kolla på c disken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Vad har du för sorts dator, HP, Fujitsu siemens etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Vad har du för sorts dator, HP, Fujitsu siemens etc? Fujitsu Siemens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Jag köpte en HP laptop och fick också bränna en egen skiva, efter flera månaders letande hittade jag filen nånstanns på datorn, det går bara att bränna en gång, om du fortsätter leta runt i datorn kanske du hittar den... eller googlar, http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search Redigerat 15 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 http://www.google.se/search?hl=sv&q=vi...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Hittade nu, thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.