Satisfaction Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Mm... Ska ladda ned patchen... Då kommer det upp en Error: Invalid Torrent File Detta händer då det står i launchern: "Downloading patch..." Sen kommer det en "Bekräfta" ruta. Sen kommer Error rutan upp. Har repairat... Det är någon som inte gillar mig alltså... Varje j*vla gång något från blizzard ska laddas ned händer någonting.. ;) Redigerat 15 Oktober 2008 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 detta händer samma sak för mig också, så snälla hjälp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 ladda ner från en mirror http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Tips?vilken mirror som går snabbast? jag har ingen aning prova dig fram, min background downloader funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Måste man ladda ned en EU patch? För jag hittar ingen 2.4.3 to 3.0.1 EU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 den är nog inte uppe än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 vilken mapp ska man lägga patchen i då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg