Gäst Krook Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jajamensan, jag visste att denna dahen skulle komma! Jag bara satte igång WoW idag, klickade play och loggade in på mitt acc. Men vad jag inte visste var att detta skulle bli den värsta dagen i mitt liv! Det var först när jag såg "Downloading Updates 1%" jag visste att det skulle komma något hemskt. Men efter 5 sekunder såg jag att det gick riktigt snabbt, det hade redan kommit 14%! När den sedan var på 100% stod det "Requires patch". Jag fattade ingenting! Jag hatar detta! Och varför jag hatar det är för att det kommer ta runt 40 timmar för denna 3.26GB patchen! Det har varierat från 36 Hours till 55 Hours men jag vet inte vad jag ska tro på. Men snälla svara på detta, kommer det verkligen att ta sån tid??Sluta klaga.. För mig tog det 4 dagar i sträck att installera WoW på min vista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Datorer som är på är alltid varma @_@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Det finns en sak som heter "Blizzard Background Downloader", vrf låter man inte den vara på så går det på 15 min när dom har uppgraderat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Konstigt, min patch var på 1.6GB sen + 600MB second patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Konstigt, min patch var på 1.6GB sen + 600MB second patch.Min med.För jag hade tankat pre-patchen för länge sen och den andra också så det tog inte äns några minuter. Nu har jag lirat 3.0.2 och är väldigt nöjd. @Necromancer: Du behöver ju inte överdriva att det är värsta dagen. Det kommer komma värre. T.ex när du blir bannad eller hackad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 f*n här trodde man att någonting faktisk hänt ochså vissar det sig att en wow nörd inte kunde spela på typ 2 dagar. OMFG!!! PALLA wow suger det kostar s*tan pch föströr människan totalt. om du ska grina över något så kan du ju tänka på hur social och vilken bra form du var i inann wow kom och tog över ditt liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 f*n här trodde man att någonting faktisk hänt ochså vissar det sig att en wow nörd inte kunde spela på typ 2 dagar. OMFG!!! PALLA wow suger det kostar s*tan pch föströr människan totalt. om du ska grina över något så kan du ju tänka på hur social och vilken bra form du var i inann wow kom och tog över ditt liv. Har du inget bättre för dig än och klaga på andra ?Pl0x go kill ur self :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) f*n här trodde man att någonting faktisk hänt ochså vissar det sig att en wow nörd inte kunde spela på typ 2 dagar. OMFG!!! PALLA wow suger det kostar s*tan pch föströr människan totalt. om du ska grina över något så kan du ju tänka på hur social och vilken bra form du var i inann wow kom och tog över ditt liv. Du låter ju.... social.. <_< Inte råd med wow så du blir sur på dom som spelar det? Aaaww, vill du ha en kram? Sen borde du slösa tid på svenska lektioner "P16" En dator kan vara på skit länge (beroende på fläkten och vilken miljö du bor i), men du kan nog ha en dator på i några månader innan den blir seg Redigerat 16 Oktober 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 f*n här trodde man att någonting faktisk hänt ochså vissar det sig att en wow nörd inte kunde spela på typ 2 dagar. OMFG!!! PALLA wow suger det kostar s*tan pch föströr människan totalt. om du ska grina över något så kan du ju tänka på hur social och vilken bra form du var i inann wow kom och tog över ditt liv. Du låter ju.... social.. <_< Inte råd med wow så du blir sur på dom som spelar det? Aaaww, vill du ha en kram? En dator kan vara på skit länge (beroende på fläkten och vilken miljö du bor i), men du kan nog ha en dator på i några månader innan den blir seg Nja, de flesta får väl damp efter några dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg