Hector Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Hej jag är så sugen på att levla upp en BE Paladin till 70 och vill då ha full T5 så vilka raid instanser ska jag göra för varje t5/t6 del? Kan ni typ skriva en lista som så: typ: Karazhan= T4 Hands osv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Leotheras the blind (ssc), t5 gloves, azgalor (hyjal), t6 gloves. Fathom lord karathress (ssc), t5 legs, illidari council (bt) t6 legs. Void reaver (tempest keep the eye) t5 shoulders, mother shahraz (bt) t6 shoulders kael'thas (the eye) t5 chest, illidan (dm) t6 chest vashj t5 helm (ssc), archimonde (hyjal) t6 helm Sen bracers belt 'n boots från kalecgos felmyst och brutallus (sen droppar eredar twins en random av de tre) tror jag, sunwell plateau Redigerat 15 Oktober 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 illidan (dm) t6 chestbt menar du väll? Aja jag tycker du borde arena för armor, mycket enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 illidan (dm) t6 chestbt menar du väll? Aja jag tycker du borde arena för armor, mycket enklare. Nej, DM Och om du har planer på att gå in i BT eller hyjal med arena gear och blått skit så borde du läsa på lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Är tyvärr endast ute efter PvE, gillar inte PvP tyvärr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Stor mening? Du lär knappast hinna få ens 1 epic innan WotlK om du inte är typ lv 40+ just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Tyvärr, WOTLK kommer den trettonde november och tror verkligen inte att du skulle hinna det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 illidan (dm) t6 chest bt menar du väll? Aja jag tycker du borde arena för armor, mycket enklare. Nej, DM Och om du har planer på att gå in i BT eller hyjal med arena gear och blått skit så borde du läsa på lite Han ville ha gear, men han sa inte till vadå.Därför sa jag arena (och nästan alla är epics). Och är inte black temple dit illidan stack till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Det är totalt onödigt att geara upp sig innan WotLK, farma pengar istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 illidan (dm) t6 chest bt menar du väll? Aja jag tycker du borde arena för armor, mycket enklare. Nej, DM Och om du har planer på att gå in i BT eller hyjal med arena gear och blått skit så borde du läsa på lite Han ville ha gear, men han sa inte till vadå.Därför sa jag arena (och nästan alla är epics). Och är inte black temple dit illidan stack till. Han vill ha PvE gear, vilket gör att du måste PvE'a, och PvE gear används för det mesta i PvE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Leotheras the blind (ssc), t5 gloves, azgalor (hyjal), t6 gloves. Fathom lord karathress (ssc), t5 legs, illidari council (bt) t6 legs. Void reaver (tempest keep the eye) t5 shoulders, mother shahraz (bt) t6 shoulders kael'thas (the eye) t5 chest, illidan (dm) t6 chest vashj t5 helm (ssc), archimonde (hyjal) t6 helm Sen bracers belt 'n boots från kalecgos felmyst och brutallus (sen droppar eredar twins en random av de tre) tror jag, sunwell plateau T6 Bracers = Kalecgos T6 Belt = Brutallus T6 Feet = Felmyst Ingen från Eredar twins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Leotheras the blind (ssc), t5 gloves, azgalor (hyjal), t6 gloves. Fathom lord karathress (ssc), t5 legs, illidari council (bt) t6 legs. Void reaver (tempest keep the eye) t5 shoulders, mother shahraz (bt) t6 shoulders kael'thas (the eye) t5 chest, illidan (dm) t6 chest vashj t5 helm (ssc), archimonde (hyjal) t6 helm Sen bracers belt 'n boots från kalecgos felmyst och brutallus (sen droppar eredar twins en random av de tre) tror jag, sunwell plateau T6 Bracers = Kalecgos T6 Belt = Brutallus T6 Feet = Felmyst Ingen från Eredar twins. Jodå, även eredar twins droppar en av dom (antingen boots bracers eller belt, en per warlock) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg