Hoppa till innehåll

Hur Kan Jag Skaffa Pengar Och Vad Ska Jag Sattsa På ?

Trixy

Rekommendera inlägg

Hur ska jag skaffa snabba pengar ?

Vad ska jag sattsa på att levla i ?

Hur bygger man möbler till huset ?

Jag är member här kommer mina skills .

http://i35.tinypic.com/2j14pjr.jpg

Vilket vapen ska jag köpa vilken attack skills ska jag använda ?

Jag har 1040 K 1,040 mile .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satsa på range då jag tycker din range lvl är hyffsat bra bredvid dina andra cb skills. Men först och främst, träna prayer och defence. Defence till 60 och prayer till 43. Hm.. Köp full rune och d long eller d scimmy. Gör fremmenik trials och köp berserker helm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

2345.bmpDetta är mitt Acc Killabwe:

Cb 78

Jag skulle oxå vilja veta vart jag ska träna och fixa pengar har bara 1gp typ :S

http://www.draynor.net/affst/fire/runehq.com/male/default/Killabwe.png

Thiving: 28

Summoning: 28

Farming: 27

R-Carft: 28

Resten: 1-7

Ladda inte ner filerna!!!!!!

namnlös.bmp

Redigerat av Abbe_rune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

strunta i allt om range och mage här är det du ska göra!!!men det kräver att du tränar intensivt först tränar du str till 70 och sen attack då köper du whip och nu kanske det jobbigast skaffa 70 def med din whip ett tips är att du ska döa saker med 50 liv+ typ moss gaintz green dragz om du är member ger hyfsat mycket xp och dropar bra!sen köper du full verac för alla pengar du kännar eller gör fremmenik trailz eller vad den nu heter och sen tränar med d long till 70 str och fortsätter med det till 70 attack köper whip och tränar till 70 def anledningen varför inte 70 attack först är att du inte har ett bra vapen att träna str med. hoppas det kan hjälpa men använder inte så ofta komma tecken eller punkt. :( :D B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Ja du, jag skulle nog kört Slayer eftersom du kommer tjäna fett mycket pengar på det (vid hyfsad bra lvl typ 60) och du kommer gå upp grymt mycket i combat också. Så du borde börja trna :) sen finns det ju att fiska lobs eller hacka yews också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...