Rammus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Tjena. Nu är det så att jag vill ta reda på vilken webbläsare sen är "populärast" har på Fuska.se . Här skriver jag upp massa webbläsare som jag hittade på Wikipedia. Ni kan göra er egen topplista med webbläsare, här nere kommer min topplista 1 till 3. * Amaya * Arachne * Camino * Deepnet Explorer * Dillo * ELinks * Epiphany * Flock * Galeon browser * Google Chrome * iCab * Iceweasel * Internet Explorer * K-meleon * Konqueror * Links * Lynx * Mozilla * Mozilla Firefox * MSN Explorer * Mosaic * Netscape * OmniWeb * Opera * Safari * SeaMonkey * Shiira * w3m Detta har jag kopierat från Wikipedia. Orkar inte skriva upp alla jag vet. Jag föredrar: 1. Mozilla Firefox 2. Google Chrome 3. Internet Explorer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Mozilla Firefox, forever. för örvrigt så kommer Internet Explorer längst ner. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Firefox. Google Chrome. Och sist och sämst Internet explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Firefox 4ever. Men jag förstår inte varför alla HATAR Internet Explorer! Kan någon säga minst 5 anledningar till att firefox är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 1.Segt som f*n. 2.Det är error i det på vista. 3.Funkar ej så bra tycker jag. 4.Varför ha det när firefox har mera funktioner? 5.Jag gillar det inte i designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 1 Firefox 2 Internet Explorer (för några sidor fungerar bättre i det) 3 Opera Mini (till mobilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Firefox 4ever. Men jag förstår inte varför alla HATAR Internet Explorer! Kan någon säga minst 5 anledningar till att firefox är bättre?Säkert, snabbare, snyggare, addonskompatibelt, lättare, mer konfigurerbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) 2 Internet Explorer (för några sidor fungerar bättre i det) Det håller jag inte med om. Säkert, snabbare, snyggare, addonskompatibelt, lättare, mer konfigurerbart. Varför är det säkrare? Är du säker på det? Lättare? Det är väll typ lika lätt? Snyggare spelar ingen roll för mig Men jag föredra oxå FFX, bara så du vet! Redigerat 17 Oktober 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Firefox 4ever som alla andra sagt. Mycket snyggare, säkrare och snabbare än IE. Använder mest FF men ibland Google Chrome. Btw, Mozilla och Mozilla Firefox är väl samma eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 mozilla firefox för man kan inte se vad man har varit inne på ;) 2 ligger internet explorer för har bara andvänt dom 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Nja, jag tror Mozilla kom först, men sedan blev det döpt till Mozilla Fireföx mozilla firefox för man kan inte se vad man har varit inne på wink.gif 2 ligger internet explorer för har bara andvänt dom 2 P-surfar du eller? BTW: Hur många posts behöver man hör att gå från rang 1 till rang 2 på fuska.se? Redigerat 17 Oktober 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) 1. Mozilla Firefox 4ever ^_^ 2. Google Chrome 3. Vet inte ... ... ... ... Sist: Internet explorer EDIT: Blev #2 medlem nu. :P Redigerat 17 Oktober 2008 av 151 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.