Hoppa till innehåll

Vilken Webbläsare Föredrar Du?


Rammus

Rekommendera inlägg

Haha WDD du är bara för rolig. FF är klart mycket snyggare en IE. :)

Är du fast i någon slags kommunistisk drömvärld eller? Här i Sverige har vi rätt att tycka olika

även om du inte vill acceptera vad jag tycker.

 

Tyvärr finns det de som är som dragonaits, som vägrar acceptera att vi har utvecklat oss bort från

diktaturens värld och accepterat demokratin som ett bra alternativ, men jag antar att vi får leva med

att det finnas såna som honom. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja det får du leva med, Men du blev medlem idag och har bara skrivit i min tråd. Första inlägget var för att j*vlas med Alle. Så då fattar jag varför du skapar ett oseriöst nick. Du är inte så bra själv ska du veta. Eftersom man skapar inte sin användare för att j*vlas med andra. Det är precis det du har gjort. Efter vad jag har sett på din profil.

 

Och nu ska vi hålla oss till ämnet. Någon som har testat Opera? Jag vet inte men det låter inte särskilt bra om man ska säga så. Är verkligen FF bättre en IE inom "säkerhet" osv.. , Någon som har erfarenhet om detta eller har en bra länk som ger information? Skulle vara tacksam för eller länk. Tror många andra också undrar samma sak.

 

EDIT: Stavfel

EDIT 2: Skrev till en sak.

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det får du leva med, Men du blev medlem idag och har bara skrivit i min tråd. Första inlägget var för att j*vlas med Alle. Så då fattar jag varför du skapar ett oseriöst nick. Du är inte så bra själv ska du veta. Eftersom man skapar inte sin användare för att j*vlas med andra. Det är precis det du har gjort. Efter vad jag har sett på din profil.

 

EDIT: Stavfel

Tycker inte det har med saken att göra men detta är så seriöst ett nick bara kan bli, precis som

ditt skulle jag tro.

Jag skriver i trådar som jag tycker påverkar mig, och nu hör det till saken att jag blev väldigt påverkad

av den här tråden och tyckte att jag kunde tillföra något till tråden... Och det stämmer bra att jag blev

medlem idag! Bravo!

 

On-topic:

 

Vad är det som är så mycket bättre med Firefox egentligen? Nu tänker jag inte då på att det möjligtvis

ser snyggare ut än IE (som är en åsikt). Utan jag tänker mer på vad ni grundar dessa påståenden där

ni säger att Firefox är säkrare än IE? Är det bevisat? Vart kan man isåfall läsa mer om det?

 

Alla svar uppskattas då jag faktiskt vill tillföra något till detta forum! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det får du leva med, Men du blev medlem idag och har bara skrivit i min tråd. Första inlägget var för att j*vlas med Alle. Så då fattar jag varför du skapar ett oseriöst nick. Du är inte så bra själv ska du veta. Eftersom man skapar inte sin användare för att j*vlas med andra. Det är precis det du har gjort. Efter vad jag har sett på din profil.

 

EDIT: Stavfel

Tycker inte det har med saken att göra men detta är så seriöst ett nick bara kan bli, precis som

ditt skulle jag tro.

Jag skriver i trådar som jag tycker påverkar mig, och nu hör det till saken att jag blev väldigt påverkad

av den här tråden och tyckte att jag kunde tillföra något till tråden... Och det stämmer bra att jag blev

medlem idag! Bravo!

 

On-topic:

 

Vad är det som är så mycket bättre med Firefox egentligen? Nu tänker jag inte då på att det möjligtvis

ser snyggare ut än IE (som är en åsikt). Utan jag tänker mer på vad ni grundar dessa påståenden där

ni säger att Firefox är säkrare än IE? Är det bevisat? Vart kan man isåfall läsa mer om det?

 

Alla svar uppskattas då jag faktiskt vill tillföra något till detta forum! :)

 

Det var ju ungefär så jag sa ja. Och nu ska vi sluta upp med att tjafsa WDD . Vi håller oss till ämnet istället. Jag tycker IE är segare en FF. Iaf när det gäller min dator. Men ingen skillnad på säkerheten som jag har märkt. Så det beronde inte vara så stor skillnad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var ju ungefär så jag sa ja. Och nu ska vi sluta upp med att tjafsa WDD . Vi håller oss till ämnet istället. Jag tycker IE är segare en FF. Iaf när det gäller min dator. Men ingen skillnad på säkerheten som jag har märkt. Så det beronde inte vara så stor skillnad.

Ungefär så du sa? Det är exakt vad du sa. Okej vi slutar bråka om en sån fjantig sak, du har rätt, vi håller oss till ämnet.

 

IE kan faktiskt under vissa omständigheter vara väldigt segt, det håller jag med om, därför använder jag Googles

webbläsare Chrome, som jag märkt slår Firefox i hastighet. Men om det inte är så på din dator, kan jag inte säga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sa att Firefox är mycket snabbare är IE på min dator. Och GC = Google Chrome. Slår verkligen FF och IE i hastigheten. Det är bra. Men jag gillar fortfarande FF för designen och snabbheten är helt okej för mig. Jag är nöjd med FF.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...