Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Alltså det här e as skumt, har inte varit så här förut. Nästan alltid; i skolan, på väg dit,på väg hem, och ibland när jag är hemma så känns allt overkligt. Det känns som om nån gör saker åt mig, om ni fattar vad jag menar. Som det är min kropp som svarar på saker. Typ när jag räknar matte en hel lektion och reser mig sen och har rast, så känner jag mig helt j*vla borta... Jag kollade runt lite, och så stod det på wikipedia att det kan vara epilepsi 0.o Min mamma sa typ att det var nån tonårssyndrom eller nåt:P Vad kan det vara ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Det är ju en skön känsla typ, vara borta från allt.. kolla på alla andra människor när dem gör saker osv. Brukar också hända mig ibland när jag är riktigt avslappnad o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Aa typ, fast ändå lite jobbigt. Oh juste, jag sover ju typ 5-4 timmar om natten, fast sen brukar jag decka när jag kommer hem o sova typ en timme :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Tror din mamma har rätt, hade ofta sådanna känslor förut, nu med men ganska sällan, nu får jag mer en "filosofisk" känsla...kan ligga på soffan elelr någonstans o stirra i taket i en timme utan att det blir tråkigt, det är bara skönt. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Finns det nån förklaring till det eller? Jag brukar också sitta i min säng o tänka på saker as länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Finns det nån förklaring till det eller? Jag brukar också sitta i min säng o tänka på saker as länge. Du mår bra är avslappnad o behöver itne göra något, så då gör du inget...eller så vill du inte göra något...tror inte det finns någon ätt förklaring, du börjar bara bli mer vuxen, du behöver inte springa runt o utforska allt, du tycker det är skönt att bara ta det lungt ibland. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 för mig känns det inte som att det är skönt direkt. när jag är riktigt avslappnad känns det verkligen i magen typ "ahhh", om ni fattar vad jag menar... :huh: men jag gör ändå bra ifrån mig i skolan, typ ligger före i alla ämnen. den där konstiga känslan försvinner när jag t.ex räknar matte och koncentrerar mig. kan det inte vara att man bara är trött typ? jag kommer ihåg att under sommarlovet så vände ja på dygnet. då hade jag typ nästan samma känsla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 för mig känns det inte som att det är skönt direkt. när jag är riktigt avslappnad känns det verkligen i magen typ "ahhh", om ni fattar vad jag menar... :huh: men jag gör ändå bra ifrån mig i skolan, typ ligger före i alla ämnen. den där konstiga känslan försvinner när jag t.ex räknar matte och koncentrerar mig. kan det inte vara att man bara är trött typ? jag kommer ihåg att under sommarlovet så vände ja på dygnet. då hade jag typ nästan samma känsla... Kan det mycket väl vara, men det att du tänker tror jag beror helt enkelt på att du börjar mogna som person. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) men det har hänt att det är genomgång och så lyssnar jag på vad läraren säger o så, men sen får jag nåt ryck o börjar tänka på annat, porr o sånt. nä ja bara skoja men så fäster sig min blick på nån tjej(lägger inte märke till det) o så typ glor jag så och tänker på nåt i några minuter och så blir hon värsta rädd typ :P ni vet, med "o.o" blicken. Redigerat 17 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Tycker det är en ganska behaglig känsla faktisk. Frågor om livet efter döden dyker alltid upp när jag känner så, eller om man kan leva genom något annat än livet. Men jag har kännt mig ganska vaken när jag kommer in i det, dock så känns det inte så levande. Redigerat 17 Oktober 2008 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Tycker det är en ganska behaglig känsla faktisk. Frågor om livet efter döden dyker alltid upp när jag känner så, eller om man kan leva genom något annat än livet.Alltså, ibland kan det vara behagligt.Hemma kan det vara skönt ibland, men inte i skolan, eftersom när jag väl är i värsta harmonin (:P) tänker jag på att jag måste åka hem sen.(Tar mig 1 timme) Redigerat 17 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Tycker det är en ganska behaglig känsla faktisk. Frågor om livet efter döden dyker alltid upp när jag känner så, eller om man kan leva genom något annat än livet.Alltså, ibland kan det vara behagligt.Hemma kan det vara skönt ibland, men inte i skolan, eftersom när jag väl är i värsta harmonin (:P) tänker jag på att jag måste åka hem sen.(Tar mig 1 timme) ¨Det är jobbigt...jag vet, jag hade 2 timmars skolresa i gymnasiet o när man fick länslan av att man vill hem sög det att veta att det tar en j*vla lång tid att ta sig hem =/ Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.