WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Kan ju vara fel på ditt XP, du kan ju köpa det billigaste ljudkortet du hittar så får du med nya drivrutiner till det, hittade detta för 200kr i butik och liet billigare över internet, eller detta från komplett för endast 135kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det här usb ser bra ut på komplett men jag tror det är enklare att ha ett sånt http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=365149 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ser ju fint ut. Ska snacka lite med farsan om det. Men en sak till mina föräldrar köpte en likandan modell för mig. Del för att hjälpa mig och för att dom behövde. Men dom fick ingen skiva i. Det var endast att koppla in. Och vi tog samma sladdar och allt som jag har på min dator. Då är det säkert fel på min XP. Men tack för tipsen i alla. Tack för att ni försökte hjälpa till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.